نحوه افزودن Sticky Note به صفحه نمایش گوشی‌های آیفون

رسانه کلیک - در این مطلب روش افزودن Sticky Note به صفحه نمایش گوشی‌های آیفون را آموزش می‌دهیم تا بتوانید کارهای روزانه خود را یادداشت کنید و به موقع انجام دهید.

نحوه افزودن Sticky Note به صفحه نمایش گوشی‌های آیفون

اگر شما هم از کاربران اپلیکیشن Sticky Notes روی سیستم‌عامل ویندوز بوده‌ باشید، می‌دانید که این اپلیکیشن برای یادآوری کارهایی که در یک روز باید انجام دهیم چقدر کاربردی است. اما خوشبختانه امکان استفاده از این اپلیکیشن روی سیستم‌عامل iOS نیز امکان‌پذیر است.

استفاده از این اپلیکیشن و افزودن Sticky Note برای یادآوری برنامه روزانه بسیار ساده و آسان است. شما می‌توانید تقریباً از همان قابلیت‌هایی که در اپلیکیشن تحت سیستم‌عامل ویندوز به آن دسترسی داشته‌اید روی گوشی یا دستگاه مجهز به سیستم‌عامل iOS استفاده کنید.

شما می‌توانید اپلیکیشن Sticky Notes را از این آدرس روی دستگاه اپل خود دریافت کنید.

بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن روی دستگاه باید اپلیکیشن را باز کنید. وقتی اپلیکیشن را باز کردید، متن دلخواه خود را روی آن تایپ کنید. صفحه Note مربوط به Sticky Note به رنگ بنفش است.

برای استفاده از اپلیکیشن Sticky Notes بعد از دریافت و نصب آن روی گوشی، روی صفحه Home گوشی آیفون روی یک قسمت خالی انگشت خود را نگه دارید و سپس روی علامت + مانند تصویر زیر کلیک کنید.

از لیست اپلیکیشن‌های باز شده روی گزینه Sticky Widget کلیک کنید.

افزودن Sticky Note به صفحه نمایش گوشی‌های آیفون در این حالت 3 اندازه مختلف از Sticky Noteها برای شما نمایش داده می‌شود. روی دکمه Add Widget کلیک کنید. در این مثال ما از سایز متوسط یا Medium برگه‌های Sticky Notes استفاده می‌کنیم.

وقتی widget به صفحه خانه یا Home اضافه شد روی گزینه Done کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شود.

افزودن Sticky Note به صفحه نمایش گوشی‌های آیفون روی صفحه widget را انتخاب کنید تا بتوانید محتوای موردنظر را به آن اضافه کنید.

افزودن Sticky Note به صفحه نمایش گوشی‌های آیفون یادداشت خود را تایپ کنید و سپس روی دکمه Save کلیک کنید.

افزودن Sticky Note به صفحه نمایش گوشی‌های آیفون وقتی به صفحه خانه گوشی خود برگردید، تصویر یک برگه شبیه برگه یادداشت روی صفحه خانه گوشی شما نمایش داده می‌شود.

امکان تغییر پس زمینه و فونت برگه‌ها نیز برای شما وجود دارد. برای این کار روی برگه ظاهر شده روی صفحه نمایش کلیک کنید و سپس گزینه Edit Widget را انتخاب کنید.

از منوی باز شده در قسمت Color می‌توانید رنگ پس زمینه را انتخاب کنید و از قسمت Font نوع قلم و از قسمت NotID نیز می‌توانید یک شماره به یادداشت خود اختصاص دهید.

افزودن Sticky Note به صفحه نمایش گوشی‌های آیفون بهترین حالت انتخاب پس زمینه زرد و نوع فونت MarkerFelt است.

به همین راحتی شما می‌توانید از اپلیکیشن Sticky Notes روی گوشی خود استفاده کنید. شما می‌توانید با کلیک روی widget ظاهر شده روی صفحه محتوای یادداشت را تغییر دهید یا آن را از روی صفحه خانه گوشی یا دستگاه خود حذف کنید.

همچنین امکان افزودن widgetهای بیشتر با سایزهای مختلف روی صفحه خانه گوشی یا تبلت وجود دارد.

ارسال نظر