آموزش انتقال پیام های واتساپ از اندروید به آیفون

اگر شما یکی از کاربران واتساپ هستید و به تازگی یک گوشی آیفون خریداری کرده‌اید، مطمئنا برایتان این سوال پیش آمده است انتقال پیام های واتساپ از اندروید به آیفون چطور ممکن است؟

آموزش انتقال پیام های واتساپ از اندروید به آیفون

واتساپ یکی از پیام‌رسان‌های محبوب میان کاربران ایرانی است. اما یکی از مشکلاتی که این برنامه با آن دست و پنجه نرم می‌کند عدم ذخیره چت‌های کاربران روی سرورهای فیسبوک است.

به همین دلیل کاربران زیادی هنگام خرید آیفون‌های اپل و سوییچ به سمت محصولات اپل همواره نگران از دست رفتن اطلاعات خود هستند. اما آیا راهی برای انتقال امن گفتگوها وجود دارد؟

انتقال پیام های واتساپ از اندروید به آیفون

انتقال پیام های واتساپ از اندروید به آیفون

برای انجام عملیات انتقال چت‌ها چندین روش وجود دارد که یکی از آنها آپلود اطلاعات روی حساب "OneDrive" گوگل است. اما با توجه به پایین بودن سرعت اینترنت انجام این کار بسیار زمان‌بر است. به همین دلیل ما قصد داریم تا ۲ روش سریع برای انتقال پیام های واتساپ از اندروید به آیفون در اختیار شما قرار دهیم.

روش اول: با استفاده از برنامه Wutsapper

یکی از روش‌های بسیار ساده و کاربردی انتقال اطلاعات حساب واتساپ از یک گوشی اندرویدی به آیفون استفاده از اپلیکیشن Wutsapper است. البته برای انجام عملیات انتقال شما نیاز به یک کابل OTG دارید.

ابتدا برنامه انتقال‌دهنده را از طریق این لینک در گوشی اندرویدی خود دانلود کنید. حال اپلیکیشن را اجرا کرده و به آن اجازه دهید تا بررسی‌های لازم به منظور پیدا کردن فایل بکاپ را انجام دهد. در صورت پیدا نشدن فایل مورد نظر Wutsapper به شما آموزش خواهد داد تا چطور یک فایل بکاپ از واتساپ خود تهیه کنید.

حال ۲ گوشی را از طریق کابل OTG به یکدیگر متصل کرده و با لمس گزینه "Trust" به نمایش درآمده، به کابل اجازه انتقال داده را بدهید. بعد از انجام این مراحل از طریق اپلیکیشن وارد با شماره‌ای که قصد انتقال داده‌های آن را دارید وارد حساب واتساپ خود شوید.

انتقال پیام های واتساپ از اندروید به آیفون

حال شما می‌توانید مراحل انتقال پیام های واتساپ از اندروید به آیفون را آغاز کنید و پس از مدتی مراحل به سادگی چت‌های شما به آیفون منتقل می‌شود.

نکته: در این روش ممکن است برخی فایل‌های رسانه‌ای همچون تصاویر یا فیلم‌ها بطور کامل به گوشی جدید منتقل نشوند.

روش دوم: استفاده از نرم‌افزار MobileTrans

اگر شما قصد دارید با یک روش مطمئن چت‌های خود را از گوشی اندرویدی خود به آیفون منتقل کنید یکی از راه‌های ساده و قابل اعتماد استفاده از نرم‌افزار کامپیوتری MobileTrans است.

برای انتقال چت‌های خود ابتدا نرم‌افزار مورد نظر را از طریق وبسایت سازنده آن دانلود و نصب کرده سپس ۲ گوشی خود را به کامپیوتر وصل کنید. حال برنامه را اجرا کرده و گزینه‌ای که مربوط به انتقال چت‌های واتساپ می‌شود را انتخاب کنید.

انتقال پیام های واتساپ از اندروید به آیفون

در این قسمت زبانه "WhatsApp" را انتخاب کرده و روی "Transfer WhatsApp messages" کلیک کنید.

حال نرم‌افزار به شما گوشی مبدا و مقصد را نشان می‌دهد. در صورت وجود مغایرت از طریق گزینه "Flip" می‌توانید جای دستگاه مبدا و مقصد را تغییر داده و روی گزینه "Start" کلیک کنید.

انتقال پیام های واتساپ از اندروید به آیفون

کمی بعد پیامی همانند تصویر زیر برای شما به نمایش درمی‌آید که در این صورت شما می‌توانید گوشی‌ها را از کامپیوتر جدا کنید.

مراحل انتقال پیام های واتساپ از اندروید به آیفون به پایان رسیده و شما با اجرای پیام‌رسان خود در گوشی جدید می‌توانید به راحتی پیام‌هایتان را بازگردانی کنید.

آیا شما هم از روش‌های معرفی شده استفاده کرده‌اید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه های تماس تصویری اندروید و iOS

ارسال نظر