معرفی اپلیکیشن های کاربردی برای گلکسی واچ که داشتن آنها ضروری است

رسانه کلیک – در این مطلب قصد داریم اپلیکیشن های کاربردی برای گلکسی واچ را معرفی کنیم؛ برنامه‌هایی که هر کاربری نیاز دارد که در ساعت هوشمند خود داشته باشد.

معرفی اپلیکیشن های کاربردی برای گلکسی واچ که داشتن آنها ضروری است

این روزها بیشتر ساعت‌های هوشمند مبتنی سیستم‌عامل‌های WatchOS شرکت اپل و WearOS شرکت گوگل عرضه می‌شوند. اما شرکت سامسونگ رویه‌ای متفاوت در پیش گرفته و از سیستم‌عامل اختصاصی خود یعنی تایزن در ساعت‌های هوشمندش استفاده می‌کند.

سیستم‌عامل تایزن از نظر اپلیکیشن، امکانات کمتری نسبت به رقبای خود دارد، اما توانسته یک سیستم روان را در ساعت‌ها اجرا کند. اپلیکیشن‌های مختلفی برای ساعت‌های هوشمند سامسونگ منتشر شده است که کاربردهای مختلفی دارند. در این مطلب قصد داریم اپلیکیشن های کاربردی برای گلکسی واچ را معرفی کنیم. برنامه‌هایی که نصب آنها برای هر کاربر ساعت Galaxy Watch ضروری است.

ممکن است برخی از اپلیکیشن‌ها به دلیل محدودیت‌ها در ایران در دسترس نباشند. برای اینکه بتوانید این برنامه‌ها را نصب کنید. کافی است سیم کارت را از موبایل خود خارج کنید. اطلاعات فروشگاه Galaxy Store را در تنظیمات Clear Data کنید. سپس با استفاده از اپلیکیشن‌های تغییر IP، وارد گلکسی استور شده و اپلیکیشن مورد نظر خود را دانلود و نصب کنید.

اپلیکیشن های کاربردی برای Galaxy Watch اپلیکیشن Facer

سامسونگ واچ فیس‌های متنوعی را در ساعت‌های گلکسی واچ فراهم کرده است. کاربران در فروشگاهGalaxy Store هم می‌توانند واچ فیس‌های گوناگونی را پیدا کنند. اما اپلیکیشن Facer یک بانک واچ فیس برای کاربران این ساعت هوشمند محسوب می‌شود.

کاربران علاوه بر پیدا کردن هزاران واچ فیس زیبا، می‌توانند واچ فیس مورد نظر خود را بسازند. در واقع، برنامه Facer جامعه سازندگان واچ فیس است. این اپ به خوبی با گلکسی واچ کار می‌کند و با خرید اکانت پریمیوم آن، می‌توانند از امکانات بالای Facer بهره‌مند شوند.

ماشین حساب برای گلکسی واچ اپلیکیشن Samsung Calculator

گاهی پیش می‌آید که کاربر به یک حساب و کتاب مهم و سریع نیاز پیدا کند. بنابراین او احتیاج دارد که از ماشین حساب استفاده کند. اپلیکیشن Samsung Calendar می‌تواند نیاز کاربران را برطرف کند. این برنامه چهار عمل اصلی ریاضی را برای کاربر انجام می‌دهد. اپلیکیشن ماشین حساب سامسونگ یک برنامه مفید و ایده‌آل برای کاربر است که می‌تواند به کاربر کمک شایانی کند. رابط کاربری این اپ بسیار روان و ساده است که در گلکسی واچ به خوبی اجرا می‌شود.

اپلیکیشن های کاربردی برای گلکسی واچ اپلیکیشن Spotify

موسیقی گوش دادن یکی از جدانشدنی‌ترین اجزا در همه گجت‌های هوشمند است. توسعه‌دهنده‌ها هم توجه ویژه‌ای به این هنر داشته‌اند و امکانات فراوانی برای کاربران فراهم کرده‌اند. اپلیکیشن اسپاتیفای یکی از بهترین برنامه‌ها است که توانسته کاربران بسیاری را به خود جذب کند.

اپلیکیشن استریم موسیقی اسپاتیفای را می‌توان در گلکسی واچ نصب کرد و از شنیدن موسیقی لذت برد. جالب است بدانید، این برنامه به صورت جداگانه از گوشی قابل اجرا است. به لطف مجهز بودن گلکسی واچ به بلوتوث، کاربران می‌توانند گلکسی بادز را به ساعت متصل کنند و به موسیقی گوش دهند. همچنین، اگر شما اشتراک پریمیوم اسپاتیفای را خریداری کنید، می‌توانید از این اپلیکیشن به صورت آفلاین استفاده کنید.

اپلیکیشن ها برای گلکسی واچ اپلیکیشن Sleep as Android

کنترل کیفیت خواب برای کاربران کار بسیار مهمی است. بر اساس نظر کارشناسان، میزان خواب مناسب افراد تأثیر مثبتی در روند سلامت بدن آنها خواهد داشت. برنامه‌های مختلفی برای کنترل خواب کاربران تعبیه شده است که امکانات مناسبی دارند. یکی از این اپلیکیشن‌ها، برنامه Sleep as Android است.

این اپلیکیشن با ردیابی سیستم خواب کاربر، میزان خواب مفید او را بررسی می‌کند. برای تنظیم و کنترل خواب، این اپ آلارمی از اپلیکیشن اسپاتیفای یا اپ Alarms ساعت پخش می‌کند تا کاربر را بیدار کند. این برنامه به مرور کیفیت خواب کاربر را بهبود می‌بخشد.

اپلیکیشن های کاربردی برای گلکسی واچ اپلیکیشن Camera One

گاهی اوقات پیش می‌آید در یک دورهمی دوستانه یا یک مهمانی حضور دارد و نیاز به عکاسی دسته‌جمعی پیدا می‌کنید. اپلیکیشن Camera One برنامه‌ای است که در این مواقع می‌تواند به شما کمک کند. این اپ یک ریموت از راه دور برای کنترل کردن دوربین موبایل است. با این اپ می‌توانید عکسبرداری، فیلمبرداری و ضبط صدا انجام دهید. پس از ثبت ویدیو یا عکس، فایل در گوشی شما ذخیره خواهد شد.

لازم به ذکر است، شما می‌توانید تصاویر ثبت شده را از طریق ساعت بررسی کنید. همچنین، اپلیکیشن Camera One دارای قابلیت زوم کردن است و حتی می‌توانید برای عکسبرداری تایمر تنظیم کنید. جالب است بدانید، این برنامه دارای نسخه پریمیوم است که با خرید این نسخه، می‌توانید از دوربین سلفی گوشی نیز استفاده کنید.

اپلیکیشن های کاربردی برای گلکسی واچ اپلیکیشن Find My Car

امروزه خیابان شهرها بسیار شلوغ و پر تردد شده است و جای پارک کمی پیدا می‌شود. افراد بسیاری ممکن است خودروی خود را در جایی پارک کنند و برای یافتن ماشین خود به مشکل بخورند. اپلیکیشن Find My Car می‌تواند دغدغه کاربر را رفع کند. با نصب این برنامه، موقعیت مکانی محل پارک خودروی خود را در ساعت ذخیره می‌کنید. این اپ قابلیت ضبط صدا و تصویر را دارد تا بتوانید به راحتی محل پارک خود را پیدا کنید.

اپلیکیشن Find My Car می‌تواند مسافت کاربر تا محل پارک خودرو را تخمین بزند. بنابراین، شما با مسیریابی این برنامه می‌توانید در سریع‌ترین زمان به محل پارک خودروی خود برسید. این برنامه جزو اپلیکیشن های کاربردی برای گلکسی واچ محسوب می‌شود.

اپلیکیشن های کاربردی برای ورزش کردن

اپلیکیشن Strava

یکی از قابلیت‌های مهم ساعت‌های هوشمند، امکانات ورزشی این گجت است. توسعه‌دهندگان بسیاری اپلیکیشن‌های مختلفی ساخته‌اند که بتواند نحوه ورزش کردن کاربر را ردیابی و بررسی کند. یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها، برنامه Strava است. این اپ قابلیت‌های کاربردی و متنوعی برای ورزش‌هایی مثل دوچرخه‌سواری، شنا کردن و دویدن دارد.

این برنامه با کمک سنسورهای قدرتمند گلکسی واچ، می‌تواند سیستم بدنی کاربر را آنالیز کند. همچنین، اپ Strava کیفیت ورزش و تناسب اندام کاربر را افزایش می‌دهد. کاربران می‌توانند اطلاعات ثبت شده در اپلیکیشن Strava را در دستگاه‌های دیگر ذخیره کنند. جالب است بدانید، با به اشتراک گذاشتن این اطلاعات به مربی خود، می‌توانید در بهبود عملکرد بدنی خود کمک شایانی کنید.

اپلیکیشن های کاربردی گلکسی واچ اپلیکیشن Timer

در ساعت‌های گلکسی واچ برنامه Stopwatch وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. اما این اپ فاقد تایمر است و کاربر می‌تواند از اپلیکیشن Timer استفاده کند. این برنامه دارای تنظیم ساعت، دقیقه و ثانیه است. کاربر از این زمان‌سنج برای انجام کارهای ورزشی یا سرگرمی‌های دوستانه استفاده کند. پس از اتمام زمان تنظیم شده، صدایی از ساعت شنیده می‌شود که هشدار پایان وقت را به کاربر می‌دهد.

اپلیکیشن های کاربردی Galaxy Watch اپلیکیشن ToDo Manager

یکی از اپلیکیشن های کاربردی برای گلکسی واچ، اپ ToDo Manager است. با استفاده از این برنامه، کاربر می‌تواند کارهای مهم خود را در ساعت خود ذخیره کند. همچنین، این اپ امکان یادآوری کارها را دارد و با صدای آلارم کارها را به شما یادآوری می‌کند.

لازم به ذکر است، این اپلیکیشن قابلیت ایجاد لیست To-Do یا برنامه روزانه هم دارد که می‌توانید کارهای روزانه خود را در این اپ ثبت کنید. اپلیکیشن ToDo Manager دارای امکان ثبت کارها با ضبط صدا نیز دارد. شما می‌توانید برنامه‌های مورد نظر خود را اولویت‌بندی و شخصی‌سازی کنید.

بازی برای گلکسی واچ بازی Monster Vampire

شاید بازی کردن با یک ساعت هوشمند ایده جالبی نباشد. اما بعضی مواقع پیش می‌آید که نیاز دارید سر خود را گرم کنید. جاهایی مانند مترو یا سالن انتظار مطب دکتر فرصت مناسبی برای بازی کردن و وقت گذراندن است. بنابراین، یک بازی ساده می‌تواند کاربر را سرگرم کند.

بازی Monster Vampire داستان جذابی دارد و به خوبی با سیستم گلکسی واچ کار می‌کند. جالب است بدانید، نحوه بازی با نوع فعالیت بدنی کاربر رابطه مستقیم دارد. در واقع جان‌های داخل بازی براساس مقدار فعالیت بدنی کاربر کسب می‌شود که یک کار خلاقانه محسوب می‌شود.

نظر شما نسبت به بهترین اپلیکیشن‌های Galaxy Watch‌ چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر