ایجاد لینک عمومی برای گروه‌ها در پیام‌رسان واتس‌اپ

رسانه کلیک - افزودن افراد به صورت جداگانه به یک گروه عمومی در پیام‌رسان واتس‌اپ امر سخت و زمان‌بری است، اما با ایجاد یک لینک عمومی می توان این کار را به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن انجام داد. 

ایجاد لینک عمومی برای گروه‌ها در پیام‌رسان واتس‌اپ

در این مطلب قصد داریم تا روش ایجاد لینک پیوستن به گروه‌های عمومی در پیام‌رسان واتس‌اپ را آموزش دهیم. لطفاً تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

برای ایجاد لینک پیوستن به گروه عمومی در پیام‌رسان واتس‌اپ ابتدا اپلیکیشن را روی گوشی اندرویدی یا آیفون باز کنید و گروهی را که می‌خواهید برای آن لینک ایجاد کنید انتخاب کنید.

پیام‌رسان واتس‌اپ روی نام گروه کلیک کنید تا پروفایل و اطلاعات گروه برای شما نمایش داده شود.

پیام‌رسان واتس‌اپ صفحه را به پایین بکشید و گزینه Invite Via Link را انتخاب کنید.

پیام‌رسان واتس‌اپ لینک عمومی گروه در کنار آیکونی که روی آن تصویر شبیه به یک حلقه زنجیره قرار دارد نمایش داده می‌شود.

لینک عمومی برای کپی کردن لینک عمومی روی آن کلیک کنید و سپس گزینه Copy Link را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از گزینه Share Link برای اشتراک گذاری لینک گروه با دیگران استفاده کنید. اگر روی گزینه Share Link کلیک کنید و یا گزینه Send Link Via WhatsApp را انتخاب کنید شما می‌توانید ی متن دعوت نیز به لینک اضافه کنید.

لینک عمومی از آنجایی که گروه ایجاد شده یک گروه عمومی است بنابراین شما می‌توانید آن را روی وب‌سایت خود به اشتراک بگذارید و زمانی که یکی از بازدید کنندگان سایت روی آن کلیک می‌کند به صورت مستقیم به گروه واتس‌اپ هدایت می‌شود. همچنین امکان ایجاد QR Code برای پیوستن به گروه عمومی در واتس‌اپ نیز وجود دارد.

لینک عمومی زمانی که تعداد اعضای گروه واتس‌اپ افزایش یافت شما می‌توانید لیک گروه را تغییر دهید. برای این کار می‌توانید از گزینه reset Link استفاده کنید.

لینک عمومی نکته مهم در خصوص لینک گروه‌های واتس‌اپ این است که شما می‌توانید آن را روی تگ‌های NFC نیز قرار دهید و از این طریق آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر