بازیابی اکانت اینستاگرام در صورت فراموشی رمز عبور چگونه است؟

رسانه کلیک - در این مطلب روش بازیابی اکانت اینستاگرام را آموزش می‌دهیم تا اگر رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید بتوانید به راحتی به امانت خود دسترسی پیدا کنید. 

بازیابی اکانت اینستاگرام در صورت فراموشی رمز عبور چگونه است؟

با زیاد شدن تعداد اپلیکیشن‌هایی که رمز عبو دارند، به خاطر سپردن رمز عبور هر یک از‌ آن‌ها بسیار سخت می‌شود. اگر رمز عبور اینستاگرام خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید با انتخاب یک رمز جدید، به اکانت اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید. در این مطلب روش بازیابی اکانت اینستاگرام را آموزش می‌دهیم.

روش بازیابی اکانت اینستاگرام از طریق سایت

ابتدا به سایت اینستاگرام مراجعه کنید و روی گزینه Log In که تقریبا پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید.

در صفحه بعد، روی گزینه Forgot Password کلیک کنید.

بازیابی اکانت اینستاگرام

در مرحله بعد، آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه که هنگام ساختن اکانت خود آن‌ها را ثبت کرده‌اید وارد کنید. همچنین می توانید به جای این موارد،نام کاربری اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید. سپس تیک کنار عبارت Im not a Robot را فعال کنید و روی گزینه Reset Password کلیک کنید.

یک ایمیل از طرف اینستاگرام برای ایمیل شما ارسال می‌شود که حاوی یک لینک برای بازیابی اکانت اینستاگرام شما است. این ایمیل را باز کنید و روی گزینه Reset Password کلیک کنید.

در صفحه ای که برایتان باز می‌شود، دو کادر مستطیلی وجود دارد. در هر دو کادر، پسورد جدید خود را وارد کنید و در آخر Reset Password را فشار دهید. به همین سادگی رمز عبور شما تغییر می‌کند و دوباره به اکانت خود دسترسی خواهید داشت.

بازیابی اکانت اینستاگرام

روش بازیابی اکانت اینستاگرام از طریق اپلیکیشن

این روش نیز بسیار ساده است. تصاویر زیر مربوط به اپلیکیشن اندروید اینستاگرام هستند؛ اما مراحل بازیابی اکانت اینستاگرام در آیفون نیز به همین صورت است.

اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و عبارت Get help signing in را لمس کنید.

بازیابی اکانت اینستاگرام

در صفحه بعد داخل کادر سفید شماره تلفن همراه یا ایمیل خود یا نام کاربری خود را وارد کنید و گزینه Next را فشار دهید.

در صفحه بعد باید انتخاب کنید که می‌خواهید لینک بازیابی اکانت را از طریق ایمیل یا اس‌ام‌اس یا اکانت فیس بوک خود دریافت کنید. از این مرحله به بعد کار بسیار ساده است و در روش‌های مختلف نیز باید مراحل مشابهی را طی کنید. ما در این تصاویر گزینه اول که روش دریافت ایمیل است را انتخاب کردیم.

سپس از طرف اینستاگرام برای آدرس ایمیلی که شما در حساب کاربری خود ثبت کرده بودید لینکی فرستاده می‌شود. روی این لینک کلیک کنید تا صفحه زیر برای شما نمایش داده شود. روی کادر آبی رنگ یا عبارت Reset Your Instagram Password که زیر آن نوشته شده است کلیک کنید.

بازیابی اکانت اینستاگرام

در صفحه‌ای که برایتان باز می‌شود، رمز جدید خود را وارد کنید و گزینه Reset Password را فشار دهید.

به همین راحتی زمانی که رمز عبور خود را فراموش کنید، می‌توانید به اکانت اینستاگرام خود دسترسی پیدا کنید.

ارسال نظر