با بهترین اپلیکیشن‌های ساخت استوری آشنا شوید

رسانه کلیک - اپلیکیشن‌های کاربردی که در این مطلب معرفی می‌کنیم مخصوص ساخت استوری هستند و قابلیت‌های زیادی را برای کاربران فراهم کرده‌اند. 

با بهترین اپلیکیشن‌های ساخت استوری آشنا شوید

استوری اینستاگرام که یکی از بخش‌های جذاب و پرمخاطب اینستاگرام است هر روز در حال پیشرفت است و شرکت اینستاگرام همواره در تلاش است تا قابلیت‌های بیشتری را به این بخش اضافه کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کند. اکنون در این بخش می‌توانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و از آن‌ها نظرسنجی کنید؛ اتفاقات روزمره خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید یا از اتفاقات مهم روز دنیا حمایت کنید.

اکنون برای جذاب شدن محتوای استوری‌ها، فیلترهای مختلفی از سمت اینستاگرام و کاربران توسعه داده شده است. علاوه بر آن اپلیکیشن‌های جانبی نیز توسعه داده شده‌اند تا در ساخت استوری به شما کمک کنند. در این مطلب چند مورد از بهترین این اپلیکیشن‌ها را معرفی می‌کنیم.

1- ساخت استوری اینستاگرام با InShot

با این اپلیکیشن می توانید استوری‌های تجاری و تبلیغاتی جذابی بسازید و به ابزارهای مختلفی برای ساخت استوری حرفه‌ای دسترسی دارید. با استفاده از ابزارهای ویرایش این اپ می‌توایند عکس‌ها و ویدیوهای خود را ویرایش کنید؛ کیفیت آن‌ها را افزایش دهید؛ به آن‌ها موسیقی اضافه کنید و کارهای بیشتری انجام دهید.

برای دانلود نسخه اندروید این اپلیکیشن روی این لینک و برای دانلود نسخه iOS روی این لینک کلیک کنید.

2- ساخت استوری اینستاگرام با Unfold

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید کلاژهای کوچک و زیبایی بسازید. در این برنامه 25 عدد قالب رایگان برای ویرایش ویدیو و عکس وجود دارد. همچنین این برنامه گزینه‌های متنی پیشرفته‌ای مانند فونت‌های مختلف دارد. برای دانلود نسخه اندروید این اپلیکیشن روی این لینک و برای دانلود نسخه iOS روی این لینک کلیک کنید.

3- ساخت استوری اینستاگرام با 8mm

ویدیوهای وینتج این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و با استفاده از این اپلیکیشن ساخت استوری می‌توانید این نوع ویدیو را درست کنید. در این برنامه لنزها، جلوه های ویدیویی و فیلترهای مختلفی وجود دارد که هم می‌توانید با آن‌ها فیلم‌برداری کنید و هم می‌توانید آن‌ها را به ویدیوهای ضبط شده اضافه کنید. تنها نکته منفی این اپلیکیشن این است که برای سیستم عامل اندروید ساخته نشده است.

برای دانلود نسخه iOS این اپلیکیشن روی این لینک کلیک کنید.

ارسال نظر