برترین اپلیکیشن‌های پیش‌بینی آب‌وهوا برای سیستم‌عامل اندروید (قسمت دوم)

رسانه کلیک - در مطلب قبلی 3 مورد از اپلیکیشن‌های پیش‌بینی آب‌وهوا برای سیستم‌عامل اندروید را معرفی کردیم. در این مطلب 3 اپلیکیشن پیش‌بینی آب‌وهوای دیگر که قابلیت نصب روی سیستم‌عامل اندروید را دارند معرفی خواهیم کرد.

برترین اپلیکیشن‌های پیش‌بینی آب‌وهوا برای سیستم‌عامل اندروید (قسمت دوم)

4- اپلیکیشن پیش‌بینی آب‌وهوای AccuWeather

اپلیکیشن AccuWeather یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پیش‌بینی آب‌وهوا برای سیستم‌عامل اندروید است که هر دقیقه اطلاعات خود را به‌روزرسانی می‌کند. این اپلیکیشن برای کاربرانی مناسب است که در مناطقی با آب‌وهوای متغیر زندگی می‌کنند مناسب است. هر چند بسیاری از قابلیت‌های این اپلیکیشن شبیه به اپلیکیشن پیش‌بینی آب‌وهوای Weather Channel است اما استفاده از آن ساده‌تر است و از طرفی تبلیغ‌های درون برنامه‌‌ای آن چندان آزار دهنده نیست. نکته‌ای که در خصوص این اپلیکیشن باید به آن توجه کنید این است که با وجود اینکه اطلاعات و پیش‌بینی‌های این اپلیکیشن مدام در حال تغییر است اما چندان دقیق نیستند.

اپلیکیشن‌های پیش‌بینی آب‌وهوا تعداد تبلیغات درون برنامه‌ای در این اپلیکیشن زیاد است اما خوشبختانه امکان مدیریت آن‌ها وجود دارد. اگر نسخه پولی این اپلیکیشن را تهیه کنید دیگر نیازی به مشاهده تبلیغات درون برنامه‌ای در حین استفاده از این اپلیکیشن نخواهید بود. این اپلیکیشن برای داشتن اطلاعات در خصوص تغییرات آب‌وهوایی در طول یک روز انتخاب بسیار مناسبی است.

5- اپلیکیشن پیش‌بینی آب‌وهوای Appy Weather

اپلیکیشن Appy Weather مثل اپلیکیشن Dark Sky معروف نیست اما می‌تواند به عنوان یک جایگزین برای آن استفاده شود. قابلیت‌های این اپلیکیشن آن‌قدر زیاد هست که بتواند به عنوان یک اپلیکیشن پیش‌بینی آب‌وهوا در میان سایر اپلیکیشن‌ها در این زمینه معرفی شود. پیش‌بینی‌های هواشناسی در این اپلیکیشن با استفاده از یکسری عبارت‌های ساده و قابل فهم برای عموم مردم نمایش داده می‌شود و خبری از اصطلاحات تخصصی در این زمینه نیست.

اپلیکیشن‌های پیش‌بینی آب‌وهوا در این اپلیکیشن گزارش‌های هواشناسی 24 ساعته به صورت مختصر اما قابل فهم ارائه می‌شوند. در نسخه رایگان اپلیکیشن Appy Weather پیش‌بینی‌های ابتدایی آب‌وهوا ارائه می‌شود و البته تبلیغ‌های درون برنامه‌ای نیز برای کاربران نمایش داده می‌شود. دو نسخه پولی نیز برای این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است که هر کدام قابلیت‌های خاص خود را دارند. مثلاً در نسخه پولی Plus شما امکان استفاده از ویجت‌های درون برنامه‌ای، هشدارها، رادار و همچنین نوار نمایش دما روی صفحه نمایش گوشی را خواهید داشت و البته تبلیغ‌های درون برنامه‌ای نیز در این نسخه از این اپلیکیشن حذف شوند.

در نسخه پولی Pro این اپلیکیشن شما می‌توانید نوتیفیکیشن‌های این اپلیکیشن را می‌توانید شخصی سازی کنید. علاوه بر این می‌توانید به نقشه‌های هواشناسی نو بسیاری از اطلاعات هواشناسی از طریق منابع مختلف دسترسی داشته باشید.

6- اپلیکیشن پیش‌بینی آب‌وهوای Overdrop

اپلیکیشن Overdrop یکی اپلیکیشن پیش‌بینی آب‌وهوا است که توسط Dark Sky پشتیبانی می‌شود. در این اپلیکیشن از همه منابع و اپلیکیشن‌های پیش‌بینی آب‌وهوا مثل AccuWeather نیز استفاده می‌شود. در این اپلیکیشن می‌توانید به پیش‌بینی 24 ساعته و هفتگی آب‌وهوا دسترسی داشته باشید. علاوه بر این امکان مشاهده آب‌وهوا در طی 96 ساعت آینده یا 4 روز بعد نیز وجود دارد. همچنین کاربر می‌تواند ظاهر اپلیکیشن را نیز بر اساس سلیقه خود تغییر دهد.

اپلیکیشن‌های پیش‌بینی آب‌وهوا در این اپلیکیشن قابلیت هشدار برای تغییر آب‌وهوا وجود دارد و به این ترتیب کاربر می‌تواند از تغییرات ناگهانی آب‌وهوا با استفاده از این هشدارها اطلاع یابد. برای استفاده از برخی از قابلیت‌های این اپلیکیشن باید هزینه سالانه پرداخت کنید. در نسخه رایگان این اپلیکیشن تبلیغ‌های درون برنامه‌ای وجود دارد اما نسخه پولی این اپلیکیشن بدون تبلیغ است.

ارسال نظر