بررسی شارژ باتری AirPods روی گوشی‌های آیفون، Apple Watch و Mac

رسانه کلیک - استفاده از AirPods کار را برای بسیاری از کاربران راحت کرده است. از آنجایی که روز به روز استفاده از این ابزار بین کاربران دستگاه‌‌های اپل رایج‌تر می‌شود، در این مطلب قصد داریم تا نحوه چک کردن میزان  شارژ باتری iPods را روی دستگاه‌هایی مثل آیفون، Apple Watch و Mac آموزش دهیم.

بررسی شارژ باتری AirPods روی گوشی‌های آیفون، Apple Watch و Mac

برای بررسی میزان شارژ باتری AirPods روی گوشی‌های آیفون، Apple watch و Mac مراحل زیر را انجام دهید:

ابتدا جعبه AiPods را در نزدیکی دستگاه خود در حالت باز قرار دهید. قفل دستگاه خود را باز کنید. بعد از انجام این کار پنل مربوط به اتصال AirPods به دستگاه روی دستگاه (آیفون یا iPad) ظاهر می‌شود. در این حالت میزان شارژ باتری روی دستگاه نمایش داده می‌شود. این روش یک راه سریع و آسان برای مشاهده میزان شارژ باتری AirPods از طریق آیفون یا iPad است.

استفاده از Siri برای مشاهده میزان شارژ باتری

اگر شما در حین انجام کار مهمی یا ورزش باشید می‌توانید برای اطلاع از میزان شارژ AirPods خود از Siri کمک بگیرید. برای این کار کافی است دکمه روشن یا خاموش هر کدام از AirPods ها را برای مدتی نگه دارید و سپس با استفاده از سؤال صوتی How much battery is left on AirPods یا AirPods Battery از Siri میزان شارژ AirPods را بپرسید. Siri برای شما میزان شارژ باقی مانده را می‌خواند.

افزودن ویجت باتری به گوشی آیفون یا آیپد

اگر کار کردن با ویجت‌ها برای شما آسان است می‌توانید ویجت مربوط به باتری را روی دستگاه خود نصب کنید. از این ویجت می‌توانید برای مشاهده میزان شارژ هدست بلوتوثی خود، AirPods، Apple Watch و حتی باتری ماوس خود استفاده کنید.

برای افزودن ویجت مشاهده میزان شارژ باتری صفحه گوشی یا آیپد را ب سمت چپ بکشید تا منوی Today view برای شما ظاهر شود. صفحه را از پایین به بالا بکشید و روی دکمه Edit کلیک کنید.

حالا روی دکمه + که در کنار گزینه Batteries قرار دارد کلیک کنید.

با این کار شما ویجت مربوط به مشاهده میزان شارژ باتری را به ویجت‌های گوشی اضافه می‌کنید. حالا ری دکمه Done کلیک کنید.

با استفاده از این ویجت می‌توانید میزان شارژ AirPods و همچنین دستگاه‌های دیگری که گوشی یا Mac یا آیپد شما متصل است را مشاهده کنید.

استفاده از بخش Control Center در Apple Watch برای مشاهده میزان شارژ باتری AirPods

در بخش Control Center در Apple Watch شما می‌توانید میزان شارژ AirPods خود را مشاهده کنید. برای دسترسی به این منو روی صفحه ساعت را از پایین به بالا بکشید تا منوی مربوط به Control Center برای شما نمایش داده شود. روی آیکون Battery Percentage کلیک کنید. زیر این آیکون می‌توانید میزان شارژ مربوط به AirPods خود را مشاهده کنید.

این روش زمانی جواب می‌دهد که شما AirPods خود را مستقیماً به Apple watch خود متصل کرده باشید.

استفاده از میانبر Bluetooth در Mac برای مشاهده میزان شارژ باتری AirPods

کاربران Mac به راحتی می‌توانند از طریق میانبر Bluetooth روی میزان شارژ باتری AirPods خود را مشاهده کنند. برای این کار وقتیAirPods را به دستگاه خود متصل کردید روی دکمه میانبر Bluetooth در نوار منو کلیک کنید. ماوس خود را روی آیکون AirPods قرار دهید تا میزان شارژ باتری آن را مشاهده کنید.

ارسال نظر