بهترین اپلیکیشن های یادآوری و برنامه ریزی برای اندروید

رسانه کلیک - اگر شما هم امور بسیاری را در زندگی خود فراموش می کنید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با تعدادی از بهترین اپلیکیشن های یادآوری اندروید آشنا شوید.

بهترین اپلیکیشن های یادآوری و برنامه ریزی برای اندروید

ما همواره در زندگی خود مسائل بسیاری را فراموش می کنیم، با این حال می توانیم وسیله بسیار کارآمد و مفیدی را در جیب خود داریم که احتمال فراموش کردن امور را کاهش می دهد. در سیستم عامل اندروید این برنامه ها ممکن است کمی محدود به نظر برسند و به همین دلیل است که توسعه دهندگان برنامه های کاربردی با ویژگی های بسیار متعددی را روانه این سیستم عامل کرده اند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین اپلیکیشن های یادآوری و برنامه ریزی برای اندروید آشنا شوید.

Reminder with Alarm

اگر تنها به دنبال یک برنامه ساده یادآوری هستید، این برنامه بهترین انتخاب برای شماست. طراحی ساده این برنامه استفاده از آن را بسیار راحت کرده است. این برنامه دارای چند تم مختلف برای شخصی سازی است.

نه تنها می توانید در هر بازه زمانی دلخواهی برای خود یادآوری تنظیم کنید بلکه قابلیت مشاهده تمامی آن ها در تقویم درون برنامه ای را نیز دارید. همچنین این امکان وجود دارد که برخی از یادآوری ها را مهم تر قرار دهید تا یه هیچ عنوان آن ها را فراموش نکنید.

Galarm

برنامه ریزی همزمان برای چند نفر در حالت عادی نیز کاری پیچیده است، اما Galarm از پیچیدگی و سختی این امر کاسته است.

این برنامه تمامی ویژگی های پایه یک Reminder را داراست اما ویژگی منحصر به فرد آن امکان به اشتراک گذاری بسیار ساده این اعلان ها با سایر افراد است. با ساخت یک یادآور گروهی کار تمام می شود. همچنین قابلیت چت نیز در این برنامه وجود دارد. این برنامه دارا فضای نامحدود ابری است.

Ike

بسیاری از افراد از برنامه های مدیریت کار برای بررسی اهداف و فعالیت های خود استفاده می کنند. این برنامه ها به کاهش استرس در زندگی افراد کمک می کند چرا که این برنامه ها کمک شایانی به کنترل امور زندگی می کنند. Ike یکی از این برنامه هاست که علاوه بر این، دارای یک اپلیکیشن Reminder است.

این برنامه با ترکیب برنامه مدیریت کار و برنامه یادآوری توانسته است در بین کاربران به محبوبیت بالایی برسد. از دیگر ویژگی های این برنامه دارا بودن چارت و نمودار برای بررسی تمامی کار ها و میزان اهمیت آنهاست. همچنین دسته بندی کارها در دو بخش شخصی و کاری از ویژگی این برنامه است.

TickTick

این برنامه یکی از بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی و همزمان یادآوری آن هاست. هدف این برنامه ایجاد تمرکز برای کاربر با توجه به آمار دقیق کارها و برنامه ریزی های کاربر است. همچنین روش و مکان ترک عادت های ناخوشایند نیز در این برنامه گنجانده شده است. در این برنامه با انتخاب یک تاریخ و زمان می توانید هشدار خود را فعال کنید و علاوه بر این، این برنامه با بررسی یادآوری های قبلی شما می تواند به صورت خودکار یادآوری های جدیدی را فعال کند.

(The G Suite (Google Keep, Google Tasks, and Google Calendar

Tasks

این برنامه همانند یک برنامه مدیریت کارهاست. طراحی این اپلیکیشن ساده است و هدف این امر سادگی استفاده از آن است. در این برنامه می توانید به یادآوری های خود ددلاین و تاریخ اضافه کنید.

Keep

هر نت و لیستی در این اپلیکیشن قابلیت اتصال به یک یادآوری را داشته که کار را برای کاربر ساده می کند. این ویژگی به شما کمک می کند همیشه به جزئیات مورد نیازتان دسترسی داشته باشید.

Google Calendar

تقویم پیشفرض گوگل در در اکثر دستگاه های اندرویدی استفاده می شود. به همین دلیل به احتمال زیاد از این برنامه استفاده کرده اید. این تقویم قابلیت ساخت یادآوری به طور مستقیم از روی خود تقویم را دارد. این برنامه کاربردی و استفاده از آن ساده است.

اگر علاقه به گوگل دارید، این سه برنامه به راحتی تمامی نیازهای شما را برطرف خواهند کرد. با این حال محدودیت هایی در این برنامه ها وجود دارد که می توانید از برنامه های معرفی شده در این مطلب استفاده کنید.

ارسال نظر