بهترین برنامه های تماس تصویری اندروید و iOS

با ورود ویروس کرونا به زندگی مردم جهان، استفاده از برنامه‌های مکالمه ویدئویی به امری ضروری تبدیل شد. اما بهترین برنامه های تماس تصویری کدام هستند؟ 

بهترین برنامه های تماس تصویری اندروید و iOS

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی استفاده از برنامه‌های مکالمه تصویری در زندگی مردم به یک سبک زندگی جدید مبدل شده است.

این مسئله با ورود ویروس کرونا شرایط را محیا کرده تا کاربران بیش از پیش این نوع برنامه‌ها را مورد استفاده قرار دهند.

بهترین برنامه های تماس تصویری برای اندروید و iOS

در ادامه ما ۵ برنامه برتر در زمینه برقراری تماس تصویری را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

برنامه Google Duo

سیستم‌عامل: اندروید | آی‌او‌اس

بهترین برنامه های تماس تصویری

پس از شکست گوگل در ارائه اپلیکیشن Hangouts این شرکت تصمیم گرفت تا جایگزینی مناسب برای آن وارد میدان رقابت برنامه‌های تماس صوتی و تصویری کند. در نتیجه غول فناوری اپلیکیشن Duo را معرفی کرد.

این برنامه با ارائه خدماتی همچون برقراری تماس صوتی و ویدیویی امکان ارتباط با همکاران و عزیزان را برای کاربران فراهم می‌کند. ویژگی اصلی این اپلیکیشن انتقال صدا و تصویر با کیفیت بسیار بالا حتی در مواقعی است که اینترنت شما ضعیف است.

برنامه FaceTime

سیستم‌عامل: آی‌او‌اس

بهترین برنامه های تماس تصویری

اگر شما یکی از کاربران آیفون یا آیپد هستید احتمالا نام فیس تایم برایتان آشنا باشد. این برنامه که بصورت پیشفرض روی دستگاه‌های دارای سیستم‌عامل آی‌او‌اس وجود دارد امکانات جذابی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از جمله ویژگی‌های بارز فیس‌تایم می‌توان به انجام مکالمه تصویری و صوتی، ارسال پیام، امکان گرفتن عکس و ارسال همزمان آن به مخاطبین، استفاده از انیموجی و میموجی(تبدیل صورت انسان به حالت کارتونی) اشاره کرد.

برنامه Zoom

سیستم‌عامل: اندروید | آی‌او‌اس

بهترین برنامه های تماس تصویری

این اپلیکیشن با داشتن تنظیماتی پیشرفته به منظور ایجاد تماس‌های گروهی، برگزاری کنفرانس یا کلاس‌های درسی بسیار کاربردی بوده و امکانات بسیار جالبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های جالب زوم امکان پیوستن به تماس‌های گروهی بدون نیاز به ثبت‌نام در سامانه آن است. البته کاربران می‌توانند به منظور مکالمه ویدئویی بصورت انفرادی نیز از این اپلیکیشن استفاده کنند.

برنامه WhatsApp

سیستم‌عامل: اندروید | آی‌او‌اس

اگر شما هم یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی هستید احتمالا نام این پیام‌رسان بسیار محبوب را شنیده باشید. واتس‌اپ با داشتن بیش از ۲ میلیارد کاربر فعال توانسته است نیاز بسیاری از مردم را در زمینه ارسال پیام‌های روزانه خود به یکدیگر برطرف کند.

اما این اپلیکیشن تنها برای ارسال یا دریافت پیام متنی ساخته نشده است. شما می‌توانید از طریق واتس‌اپ انواع تماس‌های صوتی، تصویری یا گروهی را با مخاطبین خود برقرار کرده و کارهای روزمره خود را بدون هیچ نگرانی انجام دهید.

برنامه Skype

سیستم‌عامل: اندروید | آی‌او‌اس

یکی از قدیمی‌ترین خدمات دهندگان مکالمه ویدئویی اسکایپ است. این اپلیکیشن در سال ۲۰۰۳ کار خود را آغاز کرد و تا سال ۲۰۱۰ توانست تعداد کاربران خود را به ۶۰۰ میلیون نفر برساند.

درحال حاضر امکان استفاده از اسکایپ روی تمامی سیستم‌ها وجود داشته و شما می‌توانید تنها با داشتن یک میکروفون و یک دستگاه دارای سیستم‌عامل از آن استفاده کنید.

یکی از نکات جالب این اپلیکیشن ارائه فضایی به منظور ایجاد مکالمه‌های گروهی کاری و خانوادگی بوده که در کنار آن کاربران می‌توانند پیام‌های متنی و تصویری نیز برای یکدیگر ارسال کنند.

شما کدام برنامه را برای ایجاد مکالمه تصویری پیشنهاد می‌کنید؟ لطفا نام آن را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن های اندروید ۲۰۲۱

ارسال نظر