بهترین تم‌های مرورگر کروم برای زیباتر کردن ظاهر مرورگر

رسانه کلیک - در حال حاضر مرورگر کروم به دلیلی داشتن ویژگی‌هایی مثل سرعت بالا و قابلیت استفاده روی پلتفرم‌های مختلف، از مشهورترین مرورگر در بین کاربران اینترنت است. یکی از این قابلیتها تم‌های مرورگر کروم است.

بهترین تم‌های مرورگر کروم برای زیباتر کردن ظاهر مرورگر

مرورگر کروم قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. یکی از این قابلیت‌ها امکان استفاده از تم‌های جذاب برای زیباتر کردن ظاهر این مرورگر است. در این مطلب قصد داریم تا برخی از بهترین تم‌های مرورگر کروم را که از آن‌ها می‌توانید برای زیباتر کردن ظاهر مرورگر خود استفاده کنید معرفی کنیم.

نصب تم روی مرورگر کروم

قبل از معرفی برترین تم‌های مرورگر کروم بهتر است در خصوص نحوه نصب این تم‌ها روی مرورگر صحبت کنیم. اول از همه توجه کنید که همیشه تم‌های مربوط به مرورگر کروم را از وب‌سایت رسمی گوگل دریافت کنید.

برای نصب تم‌هایی که از وب‌سایت رسمی گوگل دریافت می‌کنید ابتدا مرورگر کروم را باز کنید و در گوشه سمت راست بالای صفحه روی آیکون Menu که شبیه به سه نقطه عمودی است کلیک کنید. در قسمت Appearance روی تم‌ مورد نظر خود کلیک کنید. همچنین شما می‌توانید به جای استفاده از این روش به صورت مستقیم گالری تم‌های خود روی مرورگر کروم وارد شده و از آنجا تم‌های مورد نظر خود را انتخاب و نصب کنید. وقتی تم مورد نظر خود را انتخاب کردید روی گزینه add to chrome کلیک کنید. با کلیک روی این گزینه تم مورد نظر روی مرورگر نصب و اجرا خواهد شد. در صورتی که بخواهید به تنظیمات پیش‌فرض مرورگر برگردید روی آیکون منو کلیک کنید و سپس گزینه Appearance را انتخاب کنید و در نهایت روی گزینه reset to default کلیک کنید.

معرفی بهترین تم‌های مرورگر کروم

1- تم Material Incognito Dark Theme

تم‌های مرورگر کروم یکی از پرطرفدارترین تم‌هایی که کاربران برای مرورگر خود استفاده می‌کنند تم‌های تیره با پس زمینه تیره رنگ است. تم Material Incognito Dark Theme یکی از انواع این تم‌های تیره است که برای دریافت آن می‌توانید از اینجا اقدام کنید. این تم برای افرادی که از ترکیب رنگی پنجره incognito در مرورگر کروم خوششان می‌آید گزینه مناسبی است.

2- تم Beauty

تم‌های مرورگر کروم اگر به دنبال تم‌هایی با طیف رنگی فیروزه‌ای و ارغوانی هستید، تم Beauty یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. در این تم از رنگ‌هایی مثل بنفش روشن، سبز چمنی و رنگ‌های جنگلی استفاده شده است. برای دسترسی به این تم می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.

3- تم Galaxy View

تم‌های مرورگر کروم استفاده از تم Galaxy View به آن دسته از کاربرانی توصیه می‌شود عاشق آسمان و ستارگان به خصوص در شب هستند. این تم منظره‌ای است که اگر شما در اعماق جنگل، هنگام شب به آسمان نگاه کنید خواهید دید. برای نصب این تم از این آدرس استفاده کنید.

4- تم irin Man-Material Design

اینترنت اگر از طرفداران مجموعه مرد آهنی هستید می‌توانید از این تم روی مرورگر کروم خود استفاده کنید. در این تم هم از رنگ‌های تیره مثل بنفش و مشکی استفاده شده است و بیشتر برای افرادی که تمایل به استفاده از تم‌های با رنگ تیره دارند مناسب است. برای دانلود و نصب این تم به این آدرس مراجعه کنید.

5- تم Colors

اینترنت تم Colors برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال استفاده از رنگ‌های روشن و زنده در مرورگر خود هستند انتخاب مناسبی است. در این تم از رنگ‌های رنگین‌کمان استفاده شده است و به همین دلیل تماشای آن می‌تواند برای شما جذاب باشد. تم Colors را از اینجا دانلود کنید.

6- تم Horizon Club Sydney

اینترنت اگر علاقه‌مند با تابلوها و نقاشی‌های آبستره هستید به شما توصیه می‌کنیم از این تم روی مرورگر کروم خود استفاده کنید. رنگ‌های به کار رفته در این تم شامل طیف متنوعی از رنگ‌های سبز و آبی روی زمینه سفید و خاکستری است. در عین حالی که ظاهر این تم ساده است اما در آن نقش و نگارهای متنوعی قرار داده شده است که پیدا کردن آن‌ها می‌تواند سرگرم کننده باشد. برای دسترسی به این تم به این آدرس مراجعه کنید.

7- تم Lone Tree

اینترنت همان‌طور که از اسم این تم مشخص است این تم تصویر یک درخت تنها در یک دست است. فضای این تصویر به نوعی است که حتی نوار جستجوی شما نیز تحت تأثیر نور آفتاب تابیده شده به این دشت قرار گرفته است. برای دانلود این تم به این آدرس مراجعه کنید.

8- تم Indescribable

https://chrome.google.com/webstore/detail/lone-tree/gdcbilggakcddojcadnfeckbpoomdmii تصویر این تم در مورد کلبه‌های چوبی زیبایی است که در جزیره زیبایی ساخته شده است. تصویر آب و کلبه‌ها به نوعی به کاربر حس آرامشی را القا می‌کند. این تم برای زمان‌هایی که مجبورید در خانه بمانید مثل دوران قرنطینه کرونا برای ایجاد حس آرامش بسیار مناسب است. برای دانلود این تم به این آدرس مراجعه کنید.

9- تم raindrops

اینترنت در جهان میلیون‌ها نفر از دیدن باران و قطره‌های باران روی شیشه‌ها لذت می‌برند. این تم بسیار زیبا است و القای حس بارش و صدای خوردن قطرات باران به شیشه را به همراه دارد. شاید این تم یک پنجره مجازی به سوی دنیای واقعی باشد. برای استفاده از این تم به این آدرس مراجعه کنید.

ارسال نظر