به‌روزرسانی اپلیکیشن Microsoft Word در ویندوز 10 و مک

رسانه کلیک - در این مطلب قصد داریم تا روش به‌روزرسانی اپلیکیشن Microsoft Word را برای شما توضیح دهیم. از این آموزش می‌توانید برای به‌روزرسانی سایر اپلیکیشن‌های مجموعه Office استفاده کنید.

به‌روزرسانی اپلیکیشن Microsoft Word در ویندوز 10 و مک

یکی از روش‌های دسترسی به آخرین نسخه از اپلیکیشن‌هایی که مدام با آن‌ها کار می‌کنیم استفاده از قابلیت به‌روزرسانی این اپلیکیشن‌ها است. مایکروسافت به صورت مرتب و تقریباً هر چند ماه یک‌بار برای اپلیکیشن‌های خود نسخه‌ها و آپدیت‌های جدیدی را ارائه می‌کند. یکی از این اپلیکیشن‌ها Office است. در این مطلب قصد داریم تا روش به‌روزرسانی اپلیکیشن Microsoft Word را برای شما توضیح دهیم. از این آموزش می‌توانید برای به‌روزرسانی سایر اپلیکیشن‌های مجموعه Office استفاده کنید.

فعال کردن قابلیت به‌روزرسانی خودکار Microsoft Word در سیستم‌عامل ویندوز 10

مایکروسافت به صورت پیش‌فرض همیشه نرم‌افزار Office را به‌روزرسانی می‌کند. اما قابلیت به‌روزرسانی خودکار را می‌توان غیرفعال کرد. اگر شما از آن دسته از کاربرانی هستید که این قابلیت را هنگام نصب مجموعه Office غیرفعال کرده‌اید می‌توانید آن را فعال کنید.

برای فعال کردن قابلیت به‌روزرسانی خودکار ابتدا اپلیکیشن Microsoft Word را باز کنید و برگه یا زبانه File را انتخاب کنید.

به روزرسانی خودکار Word از این برگه روی گزینه Account که در پنل سمت چپ قرار دارد کلیک کنید.

به روزرسانی خودکار Word اگر در صفحه باز شده قابلیت Automatic Updates غیرفعال باشد پیامی به شکل This product will not be update

برای شما نمایش داده می‌شود. از قسمت Office Update دکمه Update Option را انتخاب کنید.

به روزرسانی خودکار Word در منوی باز شده گزینه Enable Updates را انتخاب کنید.

Office در این حالت قابلیت به‌روزرسانی خودکار Word Microsoft برای شما فعال می‌شود.

فعال کردن قابلیت به‌روزرسانی خودکار Microsoft Word در سیستم‌عامل مک

برای فعال کردن قابلیت به‌روزرسانی خودکار Microsoft Word در سیستم‌عامل مک، ابتدا این اپلیکیشن را باز کنید و از نوار Menu برگه Help را انتخاب کنید.

اپلیکیشن Microsoft Word از منوی باز شده گزینه Check For Updates را انتخاب کنید.

Microsoft Office با انتخاب این گزینه پنجره مربوط به Microsoft Update برای شما نمایش داده می‌شود. اگر گزینه Manually Check را انتخاب کنید قابلیت به‌روزرسانی خودکار غیرفعال می‌شود. برای اینکه به‌روزرسانی به صورت خودکار انجام شود گزینه Automatically Download And Install را انتخاب کنید.

Microsoft Office با این کار قابلیت خودکار Microsoft Word در سیستم‌عامل مک فعال می‌شود.

به‌روزرسانی دستی Microsoft Word در سیستم‌عامل ویندوز

اگر بخواهید اپلیکیشن Microsoft Word در سیستم‌عامل ویندوز را به صورت دستی به‌روزرسانی کنید و قابلیت به‌روزرسانی خودکار این اپلیکیشن را غیرفعال کنید باید برای مراحل زیر را انجام دهید.

ابتدا اپلیکیشن Microsoft Word را باز کنید و برگه File را انتخاب کنید.

به روزرسانی دستی Word روی گزینه Account که در پنل سمت چپ قرار دارد کلیک کنید.

به روزرسانی دستی Word از این قسمت گزینه Update Option را انتخاب کنید و از منوی باز شده گزینه Update Now را انتخاب کنید. اگر شما قابلیت به‌روزرسانی را هنگام نصب اپلیکیشن Microsoft Word غیرفعال کرده باشید، این گزینه برای شما نمایش داده نمی‌شود. اگر با این مشکل مواجه شدید ابتدا گزینه Enable Updates را فعال کنید و سپس گزینه Update Now را انتخاب کنید.

اپلیکیشن Microsoft Word با انجام این کار مایکروسافت شروع به انجام عملیات به‌روزرسانی و بررسی‌های لازم برای این کار می‌کند. بعد از پایان روند بررسی به‌روزرسانی پیام مناسب برای شما نمایش داده می‌شود.

Microsoft Word به‌روزرسانی دستی Microsoft Word در سیستم‌عامل مک

برای به‌روزرسانی دستی Microsoft Word در سیستم‌عامل مک ابتدا اپلیکیشن Microsoft Word را باز کرده و از نوار منو برگه Help را انتخاب کنید.

اپلیکیشن Microsoft Word از منوی باز شده گزینه Check For Updates را انتخاب کنید.

Manually Update پنجره مربوط به آپدیت خودکار Microsoft Word برای شما نمایش داده می‌شود. در گوشه پایین سمت راست گزینه Check For Updates قرار دارد. روی این دکمه کلیک کنید.

Manually Update با انتخاب این گزینه آخرین نسخه و آخرین به‌روزرسانی Microsoft Word نمایش داده می‌شود. روند به‌روزرسانی بسته به سرعت اینترنت ممکن است چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد.

Manually Update به محض تمام شدن پروسه به‌روزرسانی پیام به پایان رسیدن پروسه برای شما نمایش داده می‌شود.

اپلیکیشن Microsoft Word

ارسال نظر