ترفندهای حرفه ای شدن در فیفا 20 - چطور در فیفا 20 حرفه ای شویم؟

رسانه کلیک - در این مطلب ترفندهای حرفه ای شدن در فیفا 20 را بیان می‌کنیم تا با استفاده از آن‌ها بتوانید لذت بازی فوتبال را برای خود بیشتر کنید. 

ترفندهای حرفه ای شدن در فیفا 20 - چطور در فیفا 20 حرفه ای شویم؟

فیفا یکی از بازی‌های مورد علاقه بسیاری از گیمرها است که هر سال نسخه جدیدی از آن منتشر می‌شود. در این مطلب به بررسی ترفندهای حرفه ای شدن در فیفا 20 می‌پردازیم.

۱- مدت زمان بیشتری توپ را نگه دارید

در بازی فیفا 20 برخلاف نسخه‌های قدیمی، تاکیدی بر سرعت بالا وجود ندارد و برای یک بازی حرفه ای باید بر پاسکاری و حفظ توپ تمرکز داشته باشید. در این بازی بهتر است از دریبل Strafe استفاده کنید تا کنترل بیشتری روی توپ داشته باشید.

۲- از مکانیزم شوت‌های زمان‌بندی شده استفاده کنید

یکی از ترفندهای حرفه‌ای شدن در فیفا 20 ، استفاده از شوت‌های زمان‌بندی شده (Time Finishing) است که در فیفا 19 نیز وجود داشت. اگر در بخش تمرینی بازی روی ضربات خود کار کنید، می‌توانید با استفاده از این قابلیت و با هر بازیکنی، به حریف خود گل بزنید.

۳- ضربات ایستگاهی جدید را یاد بگیرید

یکی دیگر از ترفندهای مهم برای حرفه ای شدن در فیفا 20 یادگیری مکانیزم جدید ضربات ایستگاهی است. اکثر افراد به مکانیز قدیمی عادت دارند؛ اما برای حرفه‌ای شدن در نسخه جدید باید ضربات ایستگاهی جدید را یاد بگیرند و تمرین کنند.

۴- مدل‌های مختلف پاس را تمرین کنید

برای بازی حرفه ای بهتر است تنها به پاس زمینی اکتفا نکنید و مدل‌های مختلف را امتحان کنید.

۵- از سیستم ضد حمله استفاده کنید

سیستم ضد حمله (Counter Attack) در نسخه‌های قدیمی فیفا ضعف‌های زیادی داشت و توجه گیمرها را به خود جلب نکرده بود. اما در فیفا 20 این سیستم بسیار قوی‌تر شده است و خط دفاعی به سرعت در حمله اضافه می‌شود. با توجه به این نکته می‌توانید در فیفا 20 حرفه ای شوید.

۶- روش جدید پنالتی را یاد بگیرید

روش پنالتی زدن در نسخه فیفا 20 تغییر کرده است و حتما باید تمرین زیادی انجام دهید تا در این کار حرفه ای شوید. تا زمانی که پنالتی زدن با روش جدید را تمرین نکرده‌اید، استفاده از این قابلیت پر ریسک است.

ارسال نظر