تنظیمات visibility قابلیت Nearby Share در سیستم‌عامل اندروید

رسانه کلیک - قابلیت Nearby Share در اندروید شبیه به قابلیت AirDrop در سیستم‌عامل اپل است که برای انتقال و به اشتراک‌گذاری فایل‌ها با دیگران بدون استفاده از اپلیکیشن خاصی استفاده می‌شود. در این مطلب قصد داریم تا نحوه تغییر تنظیمات visibility در این قابلیت را آموزش دهیم.

تنظیمات visibility قابلیت Nearby Share در سیستم‌عامل اندروید

قابلیت Nearby share برای انتقال اطلاعات به گوشی‌هایی که تحت سیستم‌عامل اندروید 6 به بالا کار می‌کنند می‌تواند استفاده شود. این قابلیت ابتدا در گوشی‌های پیکسل گوگل و سامسونگ در اختیار کاربران قرار گرفته است.

برای تغییر تنظیمات visibility در این قابلیت ابتدا وارد اپلیکیشن Setting در گوشی اندرویدی خود شوید. برای این کار یا انگشت خود را روی صفحه نمایش از بالا به پایین بکشید و روی آیکون چرخ دنده در منوی ظاهر شده کلیک کنید و یا فهرست اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی گزینه Setting را انتخاب کنید.

تغییرات visibility قابلیت Nearby Share از صفحه باز شده روی گزینه Google کلیک کنید.

تغییرات visibility قابلیت Nearby Share از منوی باز شده در این قسمت روی گزینه Device Connection کلیک کنید.

تغییرات visibility قابلیت Nearby Share در فهرست نمایش داده شده روی گزینه Nearby Share کلیک کنید.

تغییرات visibility قابلیت Nearby Share برای اینکه تنظیمات مربوط به Visibility و اینکه چه کسانی می‌توانند برای شما فایل ارسال کنند را تنظیم کنید روی گزینه Device Visibility کلیک کنید.

تغییرات visibility قابلیت Nearby Share در این مرحله شما می‌توانید یکی از گزینه‌های All Contact یعنی همه مخاطبان گوشی، Some Contact برخی از مخاطبان و Hidden هیچ کس را انتخاب کنید.

تغییرات visibility قابلیت Nearby Share اگر همه مخاطبان یا گزینه هیچ کس را انتخاب کنید نیاز به انجام تنظیمات خاصی ندارید؛ اما اگر گزینه برخی از مخاطبان را انتخاب کنید باید افرادی را که می‌توانند برای شما با استفاده از قابلیت Nearby Share فایل ارسال کنند انتخاب و مشخص کنید.

بعد از انجام این مرحله روی آیکون فلش که در گوشه بالا سمت چپ قرار دارد کلیک کنید.

تغییرات visibility قابلیت Nearby Share به همین راحتی شما توانستید تنظیمات مربوط به visibility دستگاه در قابلیت Nearby Share را انجام دهید.

ارسال نظر