تغییر تصاویر Live ایجاد شده در گوشی‌های آیفون

رسانه کلیک - یکی از قابلیت‌های دوربین گوشی‌های آیفون، ایجاد تصاویر Live است. این تصاویر در واقع یک کلیپ ویدیویی بسیار کوتاه مدت هستند. اگر شما تصویری با این قابلیت ایجاد کرده باشید اما نخواهید به صورت کلیپ ویدیویی باشد می‌توانید با روشی که در ادامه توضیح داده می‌شود آن را تغییر دهید.

تغییر تصاویر Live ایجاد شده در گوشی‌های آیفون

برای تغییر دادن تصاویر Live ابتدا اپلیکیشن Photo را در گوشی خود باز کنید. تصویر مورد نظر خود را باز کنید. روی دکمه Edit که در گوشه بالا سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید.

تغییر تصاویر Live در صفحه باز شده روی آیکون Live Photo که در پایین صفحه قرار دارد کلیک کنید.

تغییر تصاویر Live مانند تصویر زیر صحنه‌های عکس برای شما نمایش داده می‌شود. روی هر صحنه‌ای از عکس که دوست دارید کلیک کنید. این صحنه به عنوان تصویر اصلی برای شما انتخاب می‌شود.

تغییر تصاویر Live وقتی انگشت خود را از روی فیلم برداشتید یک کادر محاوره‌ای برای شما باز می‌شود که در آن عبارت Make Key Photo برای شما نمایش داده می‌شود. روی این گزینه کلیک کنید.

تغییر تصاویر Live با این کار صحنه انتخاب شده از کلیپ به عنوان تصویر اصلی و کلیدی برای شما انتخاب می‌شود.

تغییر تصاویر Live وقتی به صفحه Photo-detail برگردید متوجه می‌شوید که تغییراتی در تصویر ایجاد شده است. برای اینکه ویدیو کلیپ اصلی خود را نگه دارید و صحنه مورد نظر خود در تصویر را جداگانه داشته باشید باید ابتدا وقتی تصویر مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید ابتدا روی دکمه Share مانند تصویر زیر کلیک کنید.

تغییر تصاویر Live در منوی به اشتراک‌گذاری گزینه Duplicate را پیدا کنید.

تغییر تصاویر Live با انتخاب این گزینه یک کادر محاوره‌ای برای شما باز می‌شود که از شما می‌پرسد آیا می‌خواهید تصویر کپی ایجاد شده به همان حالت Live ایجاد شود یا یک تصویر عادی. روی گزینه Duplicate As Still Photo کلیک کنید تا تصویر شما به صورت یک عکس عادی ایجاد شود.

تغییر تصاویر Live با این کار یک تصویر از فریمی که در کلیپ Live ایجاد کرده‌اید برای شما ایجاد می‌شود. از این مرحله به بعد از این تصویر می‌توانید همانند یک تصویر معمولی استفاده کنید.

توجه داشته باشید که وضوح تصویر ایجاد شده ممکن است نسبت به تصویر اصلی کمی متفاوت باشد چون شما بخش از یک کلیپ کوتاه را به عنوان عکس جدا کرده‌ و آن را به شکل تصویر یا عکس ذخیره کرده‌اید.

ارسال نظر