تغییر تصویر پس زمینه مرورگر سافاری در مک

رسانه کلیک – در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد تا تصویر پس زمینه سافاری را در مک تغییر داده و به تنوع مرورگر خود اضافه کنید.

تغییر تصویر پس زمینه مرورگر سافاری در مک

همانطور که می دانید تصویر پس زمینه صفحه اصلی مرورگر سافاری، در حالت عادی کمی ساده و خسته کننده است. خوشبختانه شما می توانید با انجام چند مرحله ساده، عکس بک گراند را تغییر داده و به تنوع مرورگر بیافزایید. در ادامه نحوه انجام این کار روی مک را به شما آموزش می دهیم.

کاربرانی که از نسخه Safari 14.0 و بالاتر استفاده می کنند، امکان دسترسی به قسمت تغییرات را دارند و می توانند علاوه بر کم یا زیاد کردن بخش های مختلف به صفحه، تصویر پس زمینه را نیز تغییر دهند. اگر آخرین نسخه macOS Mojave، Catalina، Big Sure و سیستم عامل های جدیدتر را روی سیستم خود داشته باشید، بروزرسانی سافاری 14.0 (و بالاتر) به صورت خودکار روی دستگاه نصب خواهد شد.

برای شروع مرورگر سافاری را روی مک به اجرا درآورید.

روی آیکون منو واقع در گوشه سمت راست صفحه اصلی کلیک کرده و سپس گزینه Background Image را انتخاب کنید.
در این قسمت می توانید صفحه را به سمت راست و چپ کشیده و کلیه عکس های موجود برای بک گراند را مشاهده کنید. با کلیک روی هر یک از این تصاویر می توانید آن را به عنوان تصویر پس زمینه مرورگر سافاری انتخاب کنید.
اگر می خواهید تصویر اختصاصی خود را برای پس زمینه انتخاب کنید، روی آیکون + بزنید.
تصویر پس زمینه مرورگر سافاری حال عکس مورد نظر خود را از فایل پیکر انتخاب کرده و سپس گزینه Choose را بزنید.
تغییرات سریعا اعمال خواهند شد و پس از اجرای مجدد مرورگر، عکس مورد نظر به عنوان تصویر پس زمینه به نمایش در می آید.

تصویر پس زمینه مرورگر سافاری

برای بازگشت به حالت اول کافی است به قسمت Background Image در منوی سفارشی سازی بروید. سپس روی آیکون X کلیک کرده تا تصویر پس زمینه فعلی پاک شود. برای تغییر تصویر نیز باید مراحل فوق را تکرار کنید.

همانطور که مشاهده کردید، فرایند تغییر تصویر پس زمینه در مرورگر سافاری بسیار ساده است. شما همچنین می توانید این کار را برای مرورگر گوگل نیز انجام دهید ( تغییر تصویر پس زمینه مرورگر گوگل در دسکتاپ و اندروید ).

ارسال نظر