آموزش حذف اکانت کلاب هاوس برای همیشه

علیرغم محبوبیت بسیار اپلیکیشن clubhouse، ذوق استفاده از این برنامه برای برخی افراد به تدریج از بین می‌رود و مایل به حذف اکانت کلاب هاوس هستند. اما چطور می‌توان حساب کلاب هاوس را برای همیشه پاک کرد؟

آموزش حذف اکانت کلاب هاوس برای همیشه

حذف اکانت کلاب هاوس

کلاب هاوس یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن های اجتماعی به حساب می‌آید. هر کاربر با استفاده از شماره تلفن خود، می‌تواند وارد کلاب هاوس شده و از امکانات آن استفاده کند.

با این حال، هر برنامه‌ای دارای مزایا و معایب خاص خودش است. نبود گزینه مشخصی برای غیرفعال سازی یا حذف حساب کاربری جزء مهم‌ترین ایرادهای کلاب هاوس به حساب می‌آید.

به عنوان یک کاربر ممکن است با گذشت زمان دیگر رغبتی به استفاده از کلاب هاوس نداشته باشید و بخواهید اکانت کلاب هاوس خود را حذف کنید. در این مقاله شما را با دو روش آسان برای حذف اکانت کلاب هاوس آشنا می‌کنیم.

همچنین بخوانید: آموزش صفر تا صد استفاده از کلاب هاوس

دو روش متفاوت برای حذف اکانت کلاب هاوس

روش اول از طریق غیرفعال سازی حساب کاربری

اپلیکیشن را باز کرده و از مراحل زیر پیروی کنید تا حساب کاربری کلاب هاوس خود را غیرفعال کنید. توجه داشته باشید که پس از دی اکتیو کردن اکانت، تا 30 روز وقت دارید آن را مجددا به حالت فعال درآورید. در غیر این صورت، اکانت کلاب هاوس شما به طور دائم حذف می‌شود.

پس از باز کردن اپلیکیشن، روی تصویر پروفایل در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. سپس انگشت خود را روی آیکون چرخ‌دنده گذاشته و سپس وارد بخش Account شوید.

پس از ورود به بخش Account، روی گزینه Deactivate Account ضربه بزنید. دستورالعمل‌های مربوط به غیرفعال سازی را خوانده و سپس دکمه I Understand, Deactivate Account را انتخاب کنید.

حذف اکانت کلاب هاوس

بدین ترتیب، حساب کاربری شما پس از 30 روز به طور دائم حذف می‌شود.

روش دوم با استفاده از ایمیل

یکی دیگر از راه‌های حذف اکانت کلاب هاوس ارسال ایمیل به واحد پشتیبانی است. برای این کار، ابتدا ایمیل خود را در برنامه ثبت کنید. به اپلیکیشن کلاب هاوس رفته و روی آیکون پروفایل ضربه بزنید. سپس به جای چرخ‌دنده، روی دکمه @ ضربه بزنید.

ایمیل خود را وارد کرده و روی گزینه Verify ضربه بزنید. بدین ترتیب، کلاب هاوس ایمیلی را برای شما ارسال می‌کند. به بخش Index رفته و عملیات راستی آزمایی را انجام دهید.

حذف اکانت کلاب هاوس

حال وارد ایمیل خود شده، درخواست خود را به آدرس support@joinclubhouse.com ارسال کنید. این درخواست باید با عنوان Delete My Account نوشته شده و شامل نام کاربری، شماره تلفن شما باشد. اگر با مشکلی در کلاب هاوس مواجه شده‌اید، تصویر اسکرین شات از آن را نیز ارسال کنید.

با این دو روش ساده به راحتی می‌توانید حساب کاربری کلاب هاوس را غیرفعال و حذف کنید. توجه داشته باشید که پس از حذف حساب کاربری، تا 30 روز نمی‌توانید با شماره تلفن قبلی در برنامه ثبت‌نام کنید. به علاوه، تضمینی نیست که طی این 30 روز، نام کاربری قبلی شما محفوظ بماند.

ارسال نظر