آموزش حل مشکل اینترنت گوشی های سامسونگ

عدم اتصال به اینترنت در گوشی‌های هوشمند امروزی از جمله مشکلاتی است که کاربران زیادی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. در این مطلب ما قصد داریم نحوه حل مشکل اینترنت گوشی های سامسونگ را با شما به اشتراک بگذاریم. 

آموزش حل مشکل اینترنت گوشی های سامسونگ

استفاده از اینترنت همراه در نبود وای‌فای می‌تواند در بسیاری از مواقع بسیار کاربردی واقع شود. بنابراین داشتن یک موبایل دیتا بدون عیب در شرایط ضروری به یکی از نیازهای اساسی مردم جهان تبدیل شده است.

برهمین اساس گزاراشات زیادی از عدم اتصال گوشی‌های سامسونگ کاربران به اینترنت در فضای مجازی منتشر شده است و ما قصد داریم طریقه حل این مشکل را با شما در میان بگذاریم.

حل مشکل اینترنت گوشی های سامسونگ

راهکارهای حل مشکل اینترنت گوشی های سامسونگ

اگر گلکسی شما به هر دلیلی به اینترنت وصل نمی‌شود با انجام کارهای زیر شما می‌توانید مشکل دستگاه را حل کنید:

  • گوشی خود را یکبار بطور کامل خاموش کرده و مجددا روشن کنید. (Restart)
  • از طریق آموزش تنظیمات اینترنت 4G روی گوشی خود یک APN جدید بسازید.
  • با اپراتور سیم‌کارت خود تماس گرفته و از آنها بخواهید تنظیمات اینترنت را برای گوشی شما ارسال کرده و طریقه نصب آن را به شما آموزش دهند. (کاربران ایرانسل با شماره ۷۰۰ یا ۷۰۷، همراه اول تماس با شماره ۹۹۹۰ و رایتل با شماره ۲۰۰)
  • از روشن بودن گزینه اینترنت همراه (Mobile Data) مطمئن شوید.
  • وارد تنظیمات گوشی شده و در بخش Data Usage مطمئن شوید به اشتباه محدودیتی برای میزان استفاده از اینترنت تعیین نکرده باشید.
  • حالت پرواز گلکسی خود را فعال کرده و بعد از چند ثانیه آن را غیر فعال کنید.

در صورت انجام مراحل بالا اگر هنوز مسئله پابرجا بود برای حل مشکل اینترنت گوشی های سامسونگ شما می‌بایست به نمایندگی دستگاه مراجعه کرده تا عیب‌یابی توسط متخصصین انجام شود.

آیا مشکل اتصال گوشی شما به اینترنت با راهکارهای بالا حل شد؟ لطفا سوالات و نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر