آموزش حل مشکل نوتیفیکیشن Speech services by Google

در چند روز گذشته کاربران گوشی‌های اندرویدی با نوتیفیکیشن Speech services by Google روبرو شده‌اند. این نوتیفیکیشن به کاربر اعلام می‌کند در حال آپدیت کردن زبان‌های این اپلیکیشن است که بروزرسانی آن تمام نمی‌شود. برای حل مشکل نوتیفیکیشن Speech services by Google چه کاری باید انجام دهیم؟

آموزش حل مشکل نوتیفیکیشن Speech services by Google

آموزش حل مشکل نوتیفیکیشن Speech services by Google

چند روزی است که کاربران گوشی‌های اندروید گزارشاتی مبنی بر نمایش یک نوتیفیکیشن منتشر کرده‌اند. این نوتیفیکیشن درباره اپلیکیشن Speech services by Google است. در واقع این نوتیفیکیشن به کاربر اعلام می‌کند که در حال دانلود آپدیت زبان‌های این برنامه است. اما این پیام در حال دانلود باقی می‌ماند و به اتمام نمی‌رسد.

بعضی از کاربران با خاموش و روشن کردن نوتیفیکیشن یا با استفاده از نرم‌افزارهای تغییر IP موفق به آپدیت کردن این اپلیکیشن نشده‌اند. پس از مدتی این نوتیفیکیشن برمی‌گردد و شروع به بروزرسانی می‌کند.

حل مشکل نوتیفیکیشن Speech services by Google نوتیفیکیشن Speech services by Google

برای حل مشکل نوتیفیکیشن Speech services by Google نیاز به انجام تغییراتی در بخش تنظیمات گوشی است. ناگفته نماند، این روش برای بسیاری از کاربران کارساز بوده است. اما برخی کاربران پس از انجام این روش، دوباره نوتیفیکیشن آپدیت Speech services by Google را مشاهده کرده‌اند. در ادامه به حل این مشکل می‌پردازیم.

نحوه برطرف کردن اعلانات Speech services by Google

برای حل مشکل نوتیفیکیشن Speech services by Google، ابتدا به بخش Settings گوشی خود بروید. سپس گزینه Google را انتخاب کنید. در این قسمت، روی گزینه Settings for Google apps کلیک کنید. در ادامه به بخش Search, Assistant & Voice بروید و گزینه Voice را انتخاب کنید.

این بخش مربوط به تنظیمات صوتی گوگل است. حالا روی گزینه Offline speech recognition کلیک کنید. پنجره جدیدی باز می‌شود که در این پنجره گزینه Auto Update را انتخاب کنید. سپس دکمه Do not auto-update language را بفشارید.

حل مشکل نوتیفیکیشن Speech services by Google تغییرات تنظیمات برای حل نوتیفیکیشن Speech services by Google

پس از تغییرات در تنظیمات دریافت بروزرسانی، به اپلیکیشن Google Play بروید. سپس برنامه Speech Services by Google را جستجو کنید. صفحه مربوط به این اپلیکیشن را باز کنید. اگر گزینه Update را مشاهده کردید، اپلیکیشن را بروزرسانی کنید.

اگر گزینه Update موجود نبود، یکبار اپلیکیشن را از گوشی خود حذف کنید. پس از پاک شدن، گزینه Update نمایان می‌شود. روی این گزینه کلیک کنید تا اپلیکیشن آپدیت شود. پس از بروزرسانی، گوشی خود را یک دور کامل ریستارت کنید.

همچنین در کلیک بخوانید: رفع ارورهای گیفت کارت گوگل پلی

ارسال نظر