حل مشکل هنگ کردن گوشی p70

رسانه کلیک - همه گوشی‌های هوشمند ممکن است بر اثر مشکلات مختلف، کند شوند وو هنگ کنند. در این مطلب به راهکارهای مختلف برای حل مشکل هنگ کردن گوشی p70 می‌پردازیم.

حل مشکل هنگ کردن گوشی p70

گوشی‌های لنوو هم مانند تمام گوشی‌های هوشمند گاهی‌اوقات هنگ می‌کنند و دچار مشکلاتی می‌شوند. وقتی گوشی هنگ می‌کند، تصویر نمایشگر ثابت می‌شود و تاچ آن دیگر کار نمی‌کند. حتی گاهی‌اوقات دکمه‌های ولوم و پاور گوشی نیز کار نمی‌کنند.

دلایل مختلفی برای این مشکل وجود دارد؛ برای مثال ممکن است حافظه دستگاه شما پر باشد، اپلیکیشن‌های زیادی نصب کرده باشید، فایل حاوی ویروس در گوشی شما باشد یا گوشی شما سخت‌افزار مناسبی نداشته باشد. اما وقتی با این مشکل روبه‌رو می‌شوید باید چه کاری انجام دهید؟

در این مطلب به راهکارهای مختلف برای حل مشکل هنگ کردن گوشی p70 می‌پردازیم.

حل مشکل هنگ کردن گوشی p70

۱- اولین کاری که به ذهن همه افراد می‌رسد، خاموش و روشن کردن صفحه گوشی است. اگر علت هنگ کردن ساده باشد، با همین کار برطرف می‌شود. اگر با این کار مشکل برطرف نشد، دکمه پاور گوشی را چند ثانیه نگه دارید تا گوشی به طور کامل خاموش شود و بعد از چند دقیقه آن را روشن کنید.

۲- یکی از راه‌های حل مشکل هنگ کردن گوشی p70 برگرداندن تنظیمات گوشی به حالت کارخانه است که به آن ریست فکتوری (Reset Factory) گفته می‌شود. دقت داشته باشید که با انجام این کار، تمام اطلاعات و اپلیکیشن‌های گوشی شما پاک می‌شود و به حالت اولیه‌ای که از کارخانه خریده‌اید باز می‌گردد. از طریق تنظیمات گوشی می‌توانید گوشی را ریست فکتوری کنید.

۳- اگر گوشی شما کند شده و هنگ می‌کند، می‌توانید آن را restart کنید. با نگه داشتن دکمه پاور، گزینه restart برای شما نمایش داده می‌شود.

۴- بهتر است اپلیکیشن‌های غیر‌ضروری گوشی خود را حذف کنید تا هم حافظه دستگاه خالی شود و هم آسیبی به آن وارد نشود. اپلیکیشن‌هایی که از منابع و سایت‌های نامعتبر دانلود می‌کنید، ممکن است حاوی ویروس باشند و به گوشی شما آسیب بزنند.

۵- عکس و فیلم‌های گوشی خود را به کامپیوتر منتقل کنید تا حافظه داخلی دستگاه خالی شود و گوشی‌تان کمی نفس بکشد. با این کار تصاویر و فیلم‌های خود را در دستگاهی ذخیره می‌کنید که احتمال خراب شدن آن کمتر است.

۶- آپدیت کردن سیستم عامل گوشی هم می‌تواند از جمله راه‌های حل مشکل هنگ کردن گوشی p70 باشد. البته قبل از اینکه گوشی خود را آپدیت کنید بهتر است در سایت‌های مختلف، نظر افرادی که سیستم عامل جدید را نصب کرده‌اند مطالعه کنید و اگر راضی بودند، آن را نصب کنید.

۷- استفاده از ویجت‌ها و انیمیشن‌های زیاد نیز باعث درگیر شدن رم گوشی و کند شدن آن می‌شود. به همین دلیل بهتر است ویجت‌های غیرضروری را پاک کنید. این کار به میزان قابل‌توجهی از هنگ کردن گوشی شما جلوگیری می‌کند.

ارسال نظر