ترفند خواندن پیام بدون سین شدن در اینستاگرام

وقتی شخصی در اینستاگرام برای شما پیامی ارسال می‌کند با ورود به صفحه چت فرستنده پیام، فرد مورد نظر متوجه خوانده شدن آن می‌شود. اما آیا راهی برای خواندن پیام بدون سین شدن در اینستاگرام وجود دارد؟ در ادامه ما به پاسخ این سوال می‌پردازیم. 

ترفند خواندن پیام بدون سین شدن در اینستاگرام

تا به امروز اکثر برنامه‌های دارای قابلیت گفتگو با توجه به قوانین حریم خصوصی و رابط کاربری خود امکان مشاهده پیام افراد بدون سین خوردن را برای کاربران فراهم کرده‌اند. اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در فهرست این اپلیکیشن‌ها قرار می‌گیرد.

انجام این کار در اینستاگرام از طریق قابلیتی با نام محدودسازی (Restrict) که اخیرا به این شبکه اجتماعی محبوب اضافه شده امکان‌پذیر است. اما پیش از فعال کردن این گزینه بهتر است با جزئیات آن آشنا شویم.

هنگام محدود کردن یک فرد در اینستاگرام صفحه‌ای برای شما به نمایش گذاشته می‌شود که در آن از تاثیرات پس از اعمال محدودیت روی حساب شخص مورد نظر برای شما می‌گوید.

خواندن پیام بدون سین شدن در اینستاگرام

اولین نکته مورد اشاره درباره محدود کردن یک حساب این است که فرد مورد نظر به هیچ عنوان متوجه اعمال تنظیمات جدید نمی‌شود.

دومین نکته به محدودسازی کامنت فرد روی پست‌ها اشاره دارد. این بدان معناست وقتی شما فردی را محدود می‌کنید در صورتی که آن شخص برای پست شما کامنتی بگذارد، تنها شما و او امکان دیدن آن کامنت را خواهید داشت و دیگر کاربران قادر به دیدن کامنت فرد محدود شده نخواهند بود.

سومین نکته و مهم‌ترین نقطه قوت قابلیت "Restrict" در واقع این است که فرد محدود شده دیگر نمی‌تواند آخرین زمان آنلاین شدن شما را ببیند. همچنین در صورت دریافت پیام از کاربر مورد نظر و مشاهده آن توسط شما، هیچ نشانه‌ای از سین شدن پیام برای شخص محدود شده به نمایش در نخواهد آمد.

طریقه خواندن پیام بدون سین شدن در اینستاگرام

با توجه به توضیحات ارائه شده برای این کار شما باید حساب کاربری فرد مورد نظر را محدود کنید.

برای این کار ابتدا به صفحه گفتگو خود با شخص بروید. حال با لمس اسم کاربر جزئیات گفتگو شما با فرد به نمایش گذاشته می‌شود. در پایین صفحه گزینه‌ای با نام "Restrict" وجود دارد، روی آن ضربه بزنید تا محدودیت اعمال شود.

خواندن پیام بدون سین شدن در اینستاگرام

همچنین شما می‌توانید از طریق ورود به صفحه شخصی که قصد محدود کردن حسابش را دارید و لمس گزینه سه نقطه بالای و سمت راست صفحه، گزینه "Restrict" را فعال کنید‌.

به یاد داشته باشید در صورت محدود کردن یک حساب در اینستاگرام امکان ارسال پیام به فرد محدود شده دیگر برای شما مقدور نخواهد بود و برای این کار ابتدا باید با تکرار مراحل بالا شخص مورد نظر را از محدودیت خارج کنید (Unrestrict) تا بتوانید با او گفتگو کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک می‌کنند؟ | فضول‌یاب مجازی!

ارسال نظر