آموزش دور زدن تحریم گوگل پلی | حل خطای This item isn’t available in your country

کاربران ایرانی به دلیل محدودیت‌های گوگل نمی‌توانند به درستی از فروشگاه گوگل پلی استفاده کنند. این استور اجازه دسترسی به اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را به کاربران نمی‌دهد. اما برای دور زدن تحریم گوگل پلی چه کاری باید انجام دهیم؟

آموزش دور زدن تحریم گوگل پلی | حل خطای This item isn’t available in your country

آموزش دور زدن تحریم گوگل پلی

شرکت گوگل به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، بسیاری از خدمات خود را برای ایرانیان محدود کرده است. به طوری که کاربران ایرانی نمی‌توانند از پتانسیل صددرصدی سرویس‌های گوگل استفاده کنند. یکی از مهم‌ترین محدودیت‌ها، عدم دسترسی به اپلیکیشن‌ها و بازی‌های گوگل‌پلی استور است.

رفع مشکل This item isn’t available in your country خطای عدم دسترسی کاربر به اپلیکیشن

کاربران زمانی که اپلیکیشنی را در این فروشگاه جستجو می‌کنند، با خطای «This item isn't available in your country» روبرو می‌شوند. این خطا به این معنی است که برنامه مورد نظر در کشور شما در دسترس نیست. برای دور زدن تحریم گوگل پلی راهکاری وجود دارد که می‌تواند به کاربران کمک کند. در ادامه به آموزش این راهکار می‌پردازیم.

روش پاک کردن کش گوگل‌پلی

برای دور زدن تحریم گوگل پلی، ابتدا این برنامه را به طور کامل ببندید. سپس به بخش Settings بروید و گزینه Apps را انتخاب کنید. در این بخش، اپلیکیشن Google Play Store را پیدا و روی آن کلیک کنید.

دور زدن تحریم گوگل پلی رفع تحریم گوگل‌پلی از طریق تنظیمات گوشی

این بخش تنظیمات این اپلیکیشن را نمایش می‌دهد. حالا روی گزینه Force Stop کلیک کنید تا گوگل‌پلی به طور کامل بسته شود. سپس گزینه Storage را انتخاب کنید. در این قسمت، ابتدا گزینه Clear Cache را انتخاب کنید تا تمامی فایل‌های کَش این استور از داخل گوشی شما پاک شود.

تنظیمات گوگل پلی بخش تنظیمات گوگل پلی

در ادامه، روی گزینه Clear Data کلیک کنید تا تمامی اطلاعات اپلیکیشن ریست شود. حالا گوشی موبایل خود را یک دور خاموش و روشن کنید. پس از اینکه موبایل شما روشن شد،‌ نرم‌افزار تغییر IP را روشن کنید.

رفع تحریم گوگل پلی پاک کردن اطلاعات گوگل پلی

زمانی که این نرم‌افزار به یک سرور متصل شد، اپلیکیشن گوگل‌پلی را باز کنید. با این روش توانسته‌اید تحریم گوگل را دور بزنید. حالا می‌توانید بدون مشکل اپلیکیشن یا بازی مورد نظر خود را از این استور دریافت کنید.

ارسال نظر