آموزش دونفره بازی کردن PES 2021 | تجربه آنلاین فوتبال با دوستان

در یک روز دل‌انگیز قصد دارید با دوست خود به صورت آنلاین بازی کنید. در این مطلب به آموزش دونفره بازی کردن PES 2021 می‌پردازیم تا یک روز مهیج را تجربه کنید. 

آموزش دونفره بازی کردن PES 2021 | تجربه آنلاین فوتبال با دوستان

چگونه PES 2021 را آنلاین بازی کنیم؟

بدون شک تجربه شبیه‌سازی فوتبال در بازی‌های ویدیویی، جذابیتی مشابه فوتبال واقعی دارد. کری‌خوانی‌ها و کل‌کل گیمرها با یکدیگر باعث شده آنها ساعت‌های پرهیجانی را با یکدیگر تجربه کنند. به خصوص زمانی که گیمرها می‌توانند در بازی PES 2021 به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنند.

بازی پی اس ۲۰۲۱ را می‌توان به دو صورت آنلاین و آفلاین با دوستان خود تجربه کرد. بخش آفلاین با یک دستگاه و حداقل دو کنترلر قابل بازی است. برای تجربه بخش چندنفره آنلاین، باید به اینترنت متصل شوید و در بخش Match می‌توانید به لابی آنلاین این بازی وارد شوید.

چگونه PES 2021 را آنلاین بازی کنیم بخش انتخاب تیم

شایان ذکر است، برای دونفره بازی کردن PES 2021 لازم است که اشتراک آنلاین کنسول مورد نظر خود را خریداری کنید. دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن به اشتراک PlayStation Plus و ایکس‌باکس به اشتراک Xbox Live Gold‌ احتیاج دارند. پی‌سی گیمرها نیز با استفاده از برنامه استیم می‌توانند با دوستان خود بازی کنند.

پیش از اینکه PES 2021 را آنلاین بازی کنید، باید در این بازی ثبت نام کنید. سپس با ایجاد یک ID جدید، نام کاربری خود را در بازی ثبت کنید تا بتوانید به جامعه جهانی PES ملحق شوید.

ناگفته نماند بخش آنلاین در نسخه رایگان بازی که با نام PES 2021 Lite شناخته می‌شود، در دسترس قرار ندارد. اما دارندگان نسخه پولی و کامل پی اس با دعوت از دارندگان نسخه لایت، می‌توانند دونفره بازی کردن PES 2021 را تجربه کنند.

حالا با فراهم شدن شرایط بازی کردن، مراحلی که در ادامه به شما آموزش می‌دهیم را طی کنید. سپس بدون هیچ مشکلی می‌توانید با دوستان خود به صورت آنلاین پی اس ۲۰۲۱ را تجربه کنید.

دونفره بازی کردن PES 2021 بخش چندنفره در Kick Off قرار دارد

تجربه بخش چندنفره PES در کنسول‌ها و پی‌سی

برای تجربه دونفره PES 2021 در کنسول‌ها باید به گزینه Match مراجعه کنید. در این بخش گزینه‌های مختلفی برای بازی کردن وجود دارد. برای بازی کردن با دوستان خود باید به قسمت Online Co-op مراجعه کنید. در این بخش ‌می‌توانید به صورت‌های تک به تک، 2v2 و 3v3 با دوستان خود فوتبال بازی کنید.

برای اضافه کردن دوستان خود باید از طریق کنسول اقدام کنید. نام کاربری دوست خود را در بخش Friends ایکس‌باکس یا پلی‌استیشن جستجو کنید. درخواست دوستی را ارسال کنید. دوست شما با پذیرفتن درخواست، در لیست دوستان شما قرار خواهد گرفت.

برای تجربه دونفره پی‌ اس در پی‌سی، باید در بخش myclub یک Room بسازید. برای اینکه Room شما حالت خصوصی داشته باشد، یک رمز عبور تنظیم کنید. سپس نام روم و پسورد را برای دوست خود ارسال کنید.

دوست شما در این بخش نام سرور روم را جستجو می‌کند و با زدن پسورد وارد آن خواهد شد. حالا می‌توانید بدون مشکل با دوستان خود فوتبال بازی کنید.

دونفره بازی کردن در PES 2021 Mobile دونفره بازی کردن در PES 2021 Mobile

آموزش دونفره بازی کردن PES 2021 در موبایل

بازی پی اس ۲۰۲۱ را در گوشی موبایل خود اجرا کنید. برای اضافه کردن دوستان خود، در منوی بازی PES به بخش Extra بروید. در این بخش روی منوی User Information کلیک کنید.

سپس با فشردن گزینه Owner Search نام دوست خود را جستجو کنید. برای جستجوی نام باید ID دوست خود را در تب جستجو وارد کنید. حالا وقت آن رسیده است که دوستتان درخواست شما را با فشردن دکمه Accept قبول کند تا در لیست دوستان یکدیگر اضافه شوید.

پس از طی کردن این مراحل، به منوی اصلی برگردید. سپس بخش Match را انتخاب کنید و به قسمت Friendly Match مراجعه کنید. در این بخش می‌توانید نام دوست خود را مشاهده کنید. با ارسال درخواست بازی، دوست شما باید در گوشی خود درخواست شما را بپذیرد.

شما موفق شدید به همراه دوست خود به لابی بخش چندنفره PES 2021 وارد شوید. در منوی Matchmaking تیم مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از طی شدن لودینگ بازی، وقت آن رسیده است که به صورت آنلاین با دوست خود فوتبال بازی کنید.

ارسال نظر