آموزش دیلیت اکانت آی گپ به صورت دائمی

آی گپ یکی از پیامرسان‌های ایرانی است. تعدادی از کاربران در این پیامرسان فعالیت می‌کنند. اما برخی قصد دارند حساب iGap خود را حذف کنند. اما چگونه دیلیت اکانت آی گپ را انجام دهیم؟

آموزش دیلیت اکانت آی گپ به صورت دائمی

آموزش دیلیت اکانت آی گپ

پیامرسان آی گپ یکی از مسنجرهای ایرانی است که تلاش می‌کند امکانات مناسب و قابل قبولی را برای کاربران فراهم کند. اپلیکیشنی که سعی می‌کند خود را به استانداردهای جهانی نزدیک کند. به هرحال، برخی کاربران این پیامرسان بنا به دلایلی قصد دیلیت اکانت آی گپ را دارند.

اپلیکیشن iGap امکان حذف حساب کاربری را فراهم کرده است. با پاک کردن اکانت کاربری، تمام اطلاعات و صفحات چت به صورت دائمی حذف خواهد شد. بنابراین، قبل از انجام هرکاری از اطلاعات خود بک‌آپ بگیرید. در ادامه به آموزش دیلیت اکانت آی گپ می‌پردازیم.

حذف حساب کاربری آی گپ پیامرسان ایرانی iGap

نحوه حذف حساب کاربری آی گپ

اپلیکیشن آی گپ را باز کنید و روی آیکون سه خط در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید. در این پنجره اطلاعات کاربری شما نشان داده می‌شود. به بخش تنظیمات بروید و آیکون سه‌ خط در بالا سمت راست این بخش را انتخاب کنید.

دیلیت اکانت آی گپ نحوه دیلیت اکانت آی گپ

در این بخش، پنجره کوچکی باز می‌شود که دارای دو گزینه «خروج» و «حذف حساب کاربری» است. روی گزینه «حذف حساب کاربری» کلیک کنید تا پروسه دیلیت اکانت آی گپ شروع شود. پیام کوتاهی مبنی بر حذف حساب کاربری نمایش داده می‌شود، گزینه «تأیید» را انتخاب کنید.

آموزش حذف اکانت آی گپ مراحل پایانی حذف حساب آی گپ

در صفحه حذف اکانت آیگپ، به شماره سیم‌کارت شما کد تأیید حذف حساب کاربری ارسال می‌شود. کد دریافتی را در بخش «کد تخریب» وارد کنید. سپس روی علامت «تیک» در بالای صفحه کلیک کنید. پیامی مبنی بر اطمینان کامل از حذف اکانت نمایش داده می‌شود. روی عبارت «تأیید» کلیک کنید. حالا اکانت آی گپ شما با موفقیت به صورت دائمی حذف شده است.

همچنین در کلیک بخوانید: آموزش حذف اکانت توییتر

ارسال نظر