دیلیت اکانت تیک تاک | چگونه حساب کاربری تیک تاک خود را حذف کنیم؟

اگر شما هم قصد دیلیت اکانت تیک تاک را دارید، از طریق این آموزش می‌توانید به راحتی و برای همیشه از شر حساب کاربری خود خلاص شوید. 

دیلیت اکانت تیک تاک | چگونه حساب کاربری تیک تاک خود را حذف کنیم؟

حذف حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی برای هر کاربر می‌تواند دلایل امنیتی و شخصی متفاوتی داشته باشد. اگر شما فقط این اپلیکیشن را نصب کرده و بدون ثبت‌نام فقط به تماشای ویدیوها پرداخته‌اید، برای خلاص شدن از تیک تاک تنها لازم است برنامه را لغو نصب (Uninstall) کنید. اما در صورت ثبت‌نام و استفاده از اپلیکیشن به عنوان یک تولیدکننده محتوا ویدیویی، آموزش زیر مراحل قدم به قدم حذف حساب کاربری تیک تاک را در اختیار شما قرار می‌دهد.

طریقه دیلیت اکانت تیک تاک

پیش از انجام هرکاری حتما از ویدیوهای مورد علاقه خود بک‌آپ بگیرید. زیرا در صورت حذف دائمی حساب شما از روی سرورهای این پلتفرم، تمامی اطلاعات کاربری همچون ویدیوهای ضبط شده همراه آن حذف خواهد شد.

در صورت پایان فرایند پشتیبان‌گیری از اطلاعات مورد نظر خود، حالا می‌توانیم آموزش را شروع کنیم.

ابتدا تیک تاک را اجرا کرده و به زبانه "Me" بروید. حالا سه نقطه قسمت بالایی و سمت راست صفحه را لمس کرده تا به بخش "Settings and privacy" وارد شوید.

دیلیت اکانت تیک تاک

در این صفحه شما با تنظیمات مختلفی روبرو خواهید شد. گزینه "Manage my account" را لمس کنید.

این بخش به شما گزینه‌هایی به جهت مدیریت حساب کاربریتان می‌دهد. برای حذف اکانت خود "Delete account" را انتخاب کنید.

این صفحه نهایی به جهت تایید دیلیت اکانت تیک تاک برای شما به نمایش در می‌آید. گزینه "Continue" را لمس کنید.

به همین راحتی! به یاد داشته باشید با انجام این فرایند وضعیت حساب کاربری شما به مدت ۳۰ روز به حالت غیرفعال درمی‌آید. این بدان معناست شما ۳۰ روز فرصت دارید تا در صورت تغییر عقیده خود به جهت عدم حذف حساب کاربری، دوباره به حساب خود وارد شده و فرایند حذف کامل را لغو کنید. اما در صورت عدم ورود به حساب بعد از مدت زمان مقرر، تمامی اطلاعات حساب شما بطور کامل حذف خواهد شد.

ارسال نظر