دیلیت اکانت کلاب هاوس | چگونه حساب کلاب هاوس خود را حذف کنیم؟

کلاب هاوس از جمله شبکه‌های اجتماعی است که ثبت‌نام در آن به سختی انجام می‌شود. در این مطلب ما به نحوه دیلیت اکانت کلاب هاوس و غیرفعال‌سازی کامل حساب کاربری در این پلتفرم محبوب می‌پردازیم. 

دیلیت اکانت کلاب هاوس | چگونه حساب کلاب هاوس خود را حذف کنیم؟

پیش از این حذف و غیرفعال‌سازی حساب کاربری در کلاب هاوس نیازمند ارسال یک ایمیل به مدیران برنامه و انجام این فرایند بصورت دستی امکان‌پذیر بود. حال با انتشار بروزرسانی‌های مختلف انجام این کار از طریق برنامه محیا شده است.

طریقه دیلیت اکانت کلاب هاوس

ابتدا باید حساب کاربری خود را غیرفعال کنید. توجه داشته باشید در صورت غیرفعال‌سازی حساب، پروفایل شما به مدت ۳۰ روز برای هیچکدام از اعضای این برنامه قابل نمایش نخواهد بود.

برای شروع ابتدا برنامه کلاب هاوس را اجرا کرده و از طریق آیکون گوشه بالایی و سمت راست صفحه به بخش حساب کاربری خود بروید.

حالا چرخ‌دنده گوشه بالایی و سمت راست صفحه را لمس کرده و وارد پروفایل خود شوید.

دیلیت اکانت کلاب هاوس

در صورت متصل کردن حساب خود به توییتر یا اینستاگرام ابتدا دسترسی کلاب هاوس را به آنها با انتخاب پلتفرم متصل شده قطع کنید. حال گزینه "Deactivate Account" را لمس کنید.

صفحه به نمایش گذاشته شده توضیحاتی درباره زمان و نحوه دیلیت اکانت کلاب هاوس در اختیار شما قرار می‌دهد. گزینه "I Understand. Deactivate Account" را لمس کنید.

به همین راحتی! چنانچه در مدت زمان مقرر از حذف حساب Clubhouse خود منصرف شدید، می‌توانید با ورود به حسابتان فرایند حذف کامل را لغو کنید. اما در صورت عدم ورود به اکانت خود پس از ۳۰ روز تمامی اطلاعات پروفایل شما به طور کامل حذف می‌شود.

البته دیلیت اکانت کلاب هاوس راه دیگری نیز دارد که از طریق آن شما باید به مدیران این برنامه، ایمیل ارسال کنید. ما سعی کردیم تا آسان‌ترین راه حذف حساب کاربری را در این اپلیکیشن با شما به اشتراک بگذاریم.

آیا تابه حال، حساب کلاب هاوس خود را حذف کرده‌اید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر