روش بستن قابلیت Fleets یا استوری‌ها در شبکه اجتماعی توییتر

رسانه کلیک - اخیراً شبکه اجتماعی توییتر قابلیت جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار داده ‌است که شبیه به استوری در اینستاگرام است. این قابلیت با نام fleets شناخته می‌شود.

روش بستن قابلیت Fleets یا استوری‌ها در شبکه اجتماعی توییتر

در قابلیت fleets شما می‌توانید تصاویر یا ویدیوهایی را با سایرین به اشتراک بگذارید که بعد از 24 ساعت به صورت خودکار محو می‌شوند. اما اگر نمی‌خواهید از این قابلیت در شبکه اجتماعی توییتر استفاده کنید و استوری‌های یا Fleets کاربران دیگر را مشاهده کنید، می‌توانید آن را غیرفعال کنید. متأسفانه هیچ دکمه یا گزینه‌ای برای غیرفعال کردن قابلیت Fleets در شبکه اجتماعی توییتر به صورت مستقیم هنوز ارائه نشده است. تنها گزینه پیش روی شما برای غیرفعال کردن این قابلیت، اعمال تنظیمات دستی است. در این مطلب به شما یاد می‌دهیم که چگونه قابلیت Fleets را در توییتر غیرفعال کنید.

برای حذف دستی قابلیت Fleets ابتدا اپلیکیشن توییتر را روی گوشی خود با هر سیستم‌عاملی چه اندروید و چه iOS باز کنید. روی برگه Home کلیک کنید تا Fleets‌ به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران دیگر را مشاهده کنید. شما فقط می‌توانید Fleets آن دسته از کاربرانی را برای خود غیرفعال کنید که اخیراً آن را به اشتراک گذاشته‌اند.

توییتر برای این کار ابتدا روی انگشت خود را روی آیکون Fleets هر کاربر که در بالای صفحه نمایش داده می‌شود برای چند لحظه نگه‌دارید تا منوی مربوط به تنظیمات آن برای شما نمایش داده شود. روی گزینه Mute @(Twitter account) کلیک کنید.

توییتر سپس روی گزینه Mute Fleets برای غیرفعال کردن نمایش استوری حساب کاربری مورد نظر و یا روی گزینه Mute Fleets and Tweets برای غیرفعال کردن نمایش استوری و توییت‌های فرد مورد نظر خود کلیک کنید.

قابلیت Fleets به این ترتیب استوری‌های حساب کاربری مورد نظر شما در توییتر برای شما نمایش داده نخواهد شد. همچنینی نوتیفیکیشن‌های مربوط به آن نیز برای شما اعلام نخواهد شد. برای برگرداندن قابلیت مشاهده استوری‌ها و توییت‌های حساب کاربری که قبلاً آن را غیرفعال کرده‌اید روی گزینه Unmute که در کنار پیام You hav Muted Fleets From This Account برای شما نمایش داده می‌شود کلیک کنید.

قابلیت Fleets نکته‌ای که باید مدنظر داشته باشید این است که توییتر قسمتی که مربوط به نمایش آیکون Fleets حساب‌های کاربری مختلف است را حتی اگر نمایش آن را برای همه کاربران غیرفعال کرده باشید، همچنان برای شما نمایش می‌دهد.

شبکه اجتماعی

ارسال نظر