ریست صفحه For You تیک تاک چگونه انجام می‌شود؟

رسانه کلیک - کاربران ممکن است به دلایل مختلفی قصد ریست صفحه For You تیک تاک خود را داشته باشند. در این مطلب قصد داریم تا راهکار انجام این کار را با شما به اشتراک بگذاریم.

ریست صفحه For You تیک تاک چگونه انجام می‌شود؟

شاید برای ریست صفحه For You تیک تاک دکمه مستقیمی وجود نداشته باشد. اما این بدان معنا نیست که کاربران به هیچ طریقی نتوانند محتوای قابل نمایش این قسمت را براساس سلیقه خود تغییر دهند. صفحه For You مورد توجه‌ترین بخش در برنامه تیک‌تاک است که کاربران در هربار ورود به برنامه، با آن مواجه می‌شوند.

این قسمت معمولا با توجه به الگوریتم‌های نوشته شده در کدهای برنامه، ویدیوهای مورد علاقه کاربر را به نمایش می‌گذارد. اما الگوریتم‌ها همیشه نمی‌توانند ملاک انتخاب درست ویدیوهای انتخابی توسط برنامه برای کاربر باشند یا ممکن است به هر دلیلی صاحب حساب کاربری دیگر علاقه‌ای به دیدن ویدیوهایی با مضمون فعلی نداشته باشد.

برای تغییر در محتوای قابل نمایش در این صفحه یکی از راه‌های پیشنهادی ما، پاک کردن کش (Cache) برنامه است. برای اینکار شما از ۲ راه می‌توانید اقدام به پاک‌سازی کش این اپلیکیشن نمایید.

راه اول مراجعه به تنظیمات گوشی و انتخاب گزینه برنامه‌ها است. در این قسمت شما باید برنامه تیک‌تاک را پیدا کرده و با انتخاب آن گزینه پاک کردن حافظه کش (Clear Cache) را لمس کنید.

راه دوم از داخل برنامه امکان‌پذیر است. برای اینکار ابتدا تیک‌تاک را اجرا کنید، به قسمت "Me" و پروفایل خود رفته، حال با کلیک روی گزینه همبرگر شکل بالا و سمت راست صفحه، گزینه "Free up space" را انتخاب کنید.

یکی دیگر از راهکارهای تغییر محتوای قابل نمایش در قسمت For You، برداشتن لایک‌های ثبت شده روی ویدیوهایی است که شما دیگر علاقه‌ای به دیدن آنها ندارید. برای اینکار شما باید به قسمت ویدیوهای لایک شده رفته و لایک‌های خود را از محتوایی که دیگر تمایل به دیدن آنها ندارید بردارید.

در آخر باید به این موضوع اشاره کنیم کاربران در صورتی که بخواهند از تماشای یک موضوع خاص فاصله بگیرند، می‌توانند در صورت برخورد با آنها، از گزینه "Not interested" استفاده کنند تا کمتر محتوایی با مضمون ویدیو پخش شده برایشان به نمایش گذاشته شود.

لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر