آموزش ساخت اکانت ترلو (trello)+ راهنمای تصویری گام به گام

با ساخت اکانت ترلو می‌توانید از عمده امکانات و قابلیت‌های رایگان این ابزار تعاملی قدرتمند برای انجام کارهای گروهی و نظم دهی به پروژه‌های تیمی استفاده کنید.

آموزش ساخت اکانت ترلو (trello)+ راهنمای تصویری گام به گام

آموزش ساخت اکانت ترلو

ترلو یک ابزار عالی برای تعامل و همکاری است که پروژه‌ها را در قالب تابلوهای مختلف سازمان‌دهی می‌کند. به بیان ساده، ترلو به شما نشان می‌دهد که چه کارهایی در حال انجام است، چه کسی روی چه کاری تمرکز دارد و چه کارهایی به انجام رسیده‌اند.

یک تخته وایت بورد را در نظر بگیرید که حاوی تعدادی یادداشت است. هر یادداشت در واقع به فعالیت شما و گروهتان اشاره می‌کند. در ترلو، هر یادداشت می‌تواند شامل عکس، فایل‌های پیوست از منابع داده‌ای و اسناد مختلف بوده و هم‌تیمی‌ها می‌توانند در آن به تعامل با یکدیگر و اظهارنظر بپردازند.

ترلو درست همانند یک تخته وایت برد پیشرفته عمل می‌کند که می‌توانید آن را همه‌جا ببرید و از طریق وب با هر دستگاهی به آن دسترسی پیدا کنید.

برای استفاده از این ابزار قدرتمند، ابتدا باید یک حساب کاربری در ترلو ایجاد کنید. در این آموزش با نحوه ساخت اکانت ترلو آشنا شوید.

آموزش ساخت اکانت ترلو

برای ساخت اکانت ترلو باید به آدرس www.trello.com رفته و سپس روی گزینه Sign Up کلیک کنید (یا اگر با صفحه زیر مواجه شدید، آدرس ایمیل خود را وارد کرده و روی دکمه آبی‌رنگ Sign up کلیک کنید).

ساخت اکانت ترلو

در صفحه بعدی باید روش ثبت‌نام را مشخص کنید. می‌توانید با استفاده از حساب گوگل، مایکروسافت یا اپل عملیات ثبت‌نام را انجام دهید. با نوشتن ایمیل خود روی دکمه Continue ضربه بزنید.

ساخت اکانت ترلو

در صفحه بعدی باید نام خود را به طور کامل تایپ کرده و سپس روی گزینه Sign Up کلیک کنید.

در صفحه بعدی، یک هشدار در نوار باریک بالای صفحه به شما نشان داده می‌شود، مبنی بر اینکه به آدرس ایمیل خود مراجعه کرده و هویت خود را تأیید کنید.

ساخت اکانت ترلو

کار سختی نیست! به ایمیل خود رفته و پس از انتخاب نامه ترلو در اینباکس، روی دکمه Verify Your email کلیک کنید.

حال کلمه عبور دلخواه را وارد کرده و روی گزینه Sign Up کلیک کنید.

ساخت اکانت ترلو

فرایند ساخت اکانت ترلو در همین‌جا به پایان می‌رسد. حالا شما یک حساب کاربری جهت استفاده از این ابزار قدرتمند را در اختیار دارید.

نام کارگاه ترلوی خود را مشخص کرده و همکاران خود را در قسمت send email invites به کارگاه دعوت کنید.

فضای غنی و گسترده ترلو در اختیار شماست. از همکاری با دوستان خود لذت ببرید و با زمان‌بندی و تعامل مناسب، پروژه‌های خود را به نحو احسن به انجام برسانید.

ساخت اکانت ترلو

پیشنهاد می‌کنیم با بهترین برنامه های اندرویدی برای مدیریت کارهای روزانه نیز در کلیک آشنا شوید.

ارسال نظر