غیرفعال کردن قابلیت پیشنهادات Siri و مخاطبین در صفحه به اشتراک‌گذاری در آیفون

رسانه کلیک - در این مطلب روش غیرفعال کردن قابلیت پیشنهادات Siri و مخاطبین را در صفحه به‌اشتراک‌گذاری در سیستم‌عامل iOS 14 و iPadOs 14 آموزش می‌دهیم. 

غیرفعال کردن قابلیت پیشنهادات Siri و مخاطبین در صفحه به اشتراک‌گذاری در آیفون

اپل برای اولین بار در سیستم‌عامل iOS 13 و iPadOS 13 قابلیت جدیدی را با نام قابلیت پیشنهادات Siri و مخاطبین برای کاربران ارائه کرد که بر اساس آن در بالای صفحه‌ای که هنگام انتخاب دکمه به اشتراک‌گذاری نمایش داده می‌شود یک نوار پیشنهاد برای کاربر ظاهر می‌شود. اما برای برخی از کاربران وجود چنین نواری روی صفحه نمایش آزار دهنده است. خوشبختانه در سیستم‌عامل iOS 14 و iPadOs 14 امکان غیرفعال کردن نمایش این نوار وجود دارد.

در این نوار در صفحه به اشتراک‌گذاری دو ردیف یکی برای پیشنهادات Siri یا همان Siri Suggestion و دیگری برای پیشنهاد مخاطبان نمایش داده می‌شود.

قابلیت پیشنهادات در سیستم‌عامل iOS 14 و یا iPadOS 14 به راحتی می‌توانید نمایش این نوار را غیرفعال کنید. برای این کار ابتدا مطمئن شوید که حتماً از آخرین نسخه از سیستم‌عامل iOS روی آیفون یا آیپد خود استفاده می‌کنید.

وارد بخش تنظیمات گوشی شده و از این بخش قسمت Siri & Search را انتخاب کنید.

قابلیت پیشنهادات روی دکمه‌ای که کنار گزینه Suggestion When Sharing قرار دارد کلیک کنید و آن را غیرفعال کنید.

قابلیت پیشنهادات با این کار وقتی محتوایی را با فرد دیگری از طریق هر اپلیکیشن به اشتراک می‌گذارید نوار مربوط به پیشنهادات Siri برای شما نمایش داده نمی‌شود.

با این کار شما می‌توانید با قابلیت به اشتراک‌گذاری محتوا در دستگاه خود راحت‌تر ارتباط برقرار کرده و از آن استفاده کنید.

ارسال نظر