آموزش فعالسازی مکالمه رایگان رایتل

رایتل به عنوان سومین اپراتور تلفن همراه خدمات مختلفی را برای مشترکین خود در نظر گرفته است. یکی از این خدمات امکان مکالمات رایگان درون شبکه‌ای رایتل است. اما برای فعالسازی مکالمه رایگان رایتل چه کاری باید انجام دهیم؟

آموزش فعالسازی مکالمه رایگان رایتل

آموزش فعالسازی مکالمه رایگان رایتل

رایتل به عنوان سومین اپراتور موبایل در ایران شناخته می‌شود. این اپراتور برای رفاه مشترکین خود خدمات متنوعی را ایجاد کرده است. یکی از سرویس‌های قابل توجه رایتل، ارائه بسته‌های مکالمه رایگان برای مشترکین این اپراتور است.

جالب است بدانید، رایتل برای تماس‌های درون شبکه امکانی فراهم کرده است. این امکان نیازی به فعالسازی مکالمه رایگان رایتل ندارد. مشترکین این اپراتور می‌توانند به صورت رایگان مکالمات درون شبکه‌ای رایتل به رایتل داشته‌ باشند.

این امکان برای هر دو دارندگان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری به صورت پیش‌فرض فعال است. پیش‌نیاز استفاده از این امکان، فعال بودن سیم‌کارت و ترابرد نشدن به اپراتورهای دیگر است. همچنین، مشترکینی که به رایتل بدهی دارند، پس از پرداخت قبض خود می‌توانند از این امکان ویژه بهره‌مند شوند.

کاربران برای استعلام بدهی و مطلع شدن از شرایط سیم‌کارت خود، کد دستوری #۲۱۱* را در گوشی خود وارد کنند. همچنین، کاربران می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن «رایتل من» وضعیت سیم‌کارت خود را بررسی کنند.

فعالسازی مکالمه رایگان رایتل مکالمه رایگان رایتل

امکان مکالمه رایگان رایتل با دیگر اپراتورها

مشترکین سیم‌کارت‌های رایتل برای اینکه هزینه‌ کمتری برای مکالمات غیر رایتلی پرداخت کنند، باید بسته مصرفی رایتل را خریداری کنند. این بسته مبلغ ۱۷۰۰۰ تومان هزینه دارد که ۵۰۰ دقیقه مکالمه بین اپراتوری را برای کاربران فراهم می‌کند. برای فعالسازی بسته مصرفی رایتل، کاربران می‌توانند کد دستوری پایین را در تلفن همراه خود وارد کنند:

  • فعالسازی مکالمه رایگان رایتل با دیگر اپراتورها: #۲۰۲۰*۱۴۲*

شایان ذکر است، رایتل برای سهولت در فعالسازی بسته مصرفی مکالمه رایتل، سامانه پیامکی ۲۰۲۰ را ایجاد کرده است. مشترکین سیم کارت اعتباری با ارسال عبارت «۱۱۶۰۴ ON» به این سامانه، می‌توانند این بسته را فعال کنند. همچنین، کاربران سیم کارت دائمی نیز با ارسال عبارت «۱۲۵۶۸ ON» به سامانه ۲۰۲۰ می‌توانند اقدام به فعالسازی بسته مصرفی رایتل کنند.

همچنین در کلیک بخوانید: ترفند دریافت شارژ رایگان همراه اول در پایان ماه

ارسال نظر