فعال سازی افزونه های فایرفاکس حین استفاده از حالت Private

رسانه کلیک - در این مطلب فعال سازی افزونه های فایرفاکس در حالت Private را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش خواهیم داد تا بتوانید در هر شرایطی از حریم شخصی خود محافظت کنید.

فعال سازی افزونه های فایرفاکس حین استفاده از حالت Private

همانطور که می دانید اگر هنگام کار با مرورگر فایر فاکس از حالت Private استفاده کنید، تاریخچه مرور محلی شما کاملا محرمانه باقی می ماند. در ادامه نحوه فعال سازی افزونه های فایرفاکس در حالت Private را به شما آموزش می دهیم.

ابتدا مرورگر را باز کرده و سپس روی منوی همبرگری (سه خط افقی) واقع در قسمت بالا و سمت راست صفحه کلیک کنید. حال گزینه Add-ons را بزنید.

حال تب جدیدی به نام Add-ons Manager باز می شود که فهرستی از افزونه های نصب شده فایرفاکس را در اختیار شما می گذارد. افزونه دلخواه خود را انتخاب نموده و سپس روی سه نقطه مقابل آن کلیک کنید. حال گزینه Manage را بزنید.

پس از انتخاب Manage جزییات بیشتری درباره افزونه به نمایش در می آید. به پایین صفحه رفته و پس از یافتن عبارت Run in Private Windows، گزینه Allow را بزنید تا افزونه فایرفاکس در حالت Private نیز فعال شود. البته توجه داشته باشید که پس از انجام این کار، اجازه دسترسی به اطلاعات محرمانه برای افزونه فراهم می شود. لذا بهتر است قبل از فعال سازی این ویژگی از قابل اعتماد بودن افزونه اطمینان حاصل کنید.

حال به صفحه قبل بازگشته و مراحل را برای افزونه های دلخواه دیگر نیز تکرار کنید. پس از اتمام فرایند، تب Add-ons Manager را ببندید.

به همین سادگی افزونه های فایرفاکس حتی در حالت Private نیز فعال خواهند بود. ناگفته نماند که در صورت تمایل می توانید مجددا افزونه ها را غیر فعال کنید. کافی است به صفحه MAnage افزونه در قسمت Add-ons Manager بازگشته و برای عبارت Run in Private Windows، گزینه Don't Allow را انتخاب کرده و دایره را به رنگ سیاه درآورید..

ارسال نظر