آموزش فعال سازی حالت تاریک گوگل مپ روی اندروید

با فعال سازی حالت تاریک گوگل مپ از چشمان خود در هنگام شب یا محیط‌های کم‌نور محافظت کرده و لذت استفاده از یک رابط کاربری جذاب را تجربه کنید.

آموزش فعال سازی حالت تاریک گوگل مپ روی اندروید

فعال سازی حالت تاریک گوگل مپ

آیا علاقه‌مند به گردش و سفر در شب هستید یا به طور کلی از رابط‌های کاربری تیره استفاده می‌کنید؟ با فعال سازی دارک مود گوگل مپ می‌توانید از تجربه سیستم راهبری تاریک لذت ببرید.

اپلیکیشن گوگل مپ در اندروید امکان استفاده از تم‌های روشن، تاریک و پیش‌فرض را برای کاربر فراهم می‌آورد که در ساعات مختلف روز می‌توانید آنها را فعال یا غیرفعال کنید.

نحوه فعال کردن حالت شب گوگل مپ

برای فعال سازی دارک مود گوگل مپ روی گوشی، ابتدا اپلیکیشن Google Maps را باز کرده و سپس در گوشه بالا سمت راست، روی آیکون پروفایل ضربه بزنید.

با این کار، یک منو روی صفحه به نمایش درمی‌آید. روی گزینه Settings ضربه بزنید تا به صفحه تنظیمات منتقل شوید.

فعال سازی حالت تاریک گوگل مپ

در صفحه تنظیمات، روی گزینه Theme ضربه بزنید.

فعال سازی حالت تاریک گوگل مپ

در منوی Theme می‌توانید تم‌های مختلف برای گوگل مپ را مشاهده کنید. برای فعال سازی حالت تاریک گوگل مپ کافیست گزینه Always in Dark Theme را انتخاب کرده و دکمه Save را لمس کنید.

اگر می‌خواهید گوگل مپ از تم گوشی (روشن یا تاریک) استفاده کنید، دوباره به منوی Theme رفته و پس از فعال سازی گزینه Same as device theme روی دکمه Save ضربه بزنید.

فعال سازی حالت تاریک گوگل مپ

به همین راحتی، گوگل مپ در حالت تاریک روی گوشی به نمایش درمی‌آید. اگر می‌خواهید تنظیمات را به حالت روشن درآورید، رویه بالا را تکرار کرده و در منوی Theme گزینه Always in light theme را انتخاب کنید.

همچنین بخوانید: آموزش اضافه کردن محل کسب و کار خود در گوگل مپ

به عنوان یک نکته بد نیست بدانید که حالت دارک مود گوگل مپ روی اکثر دستگاه‌های اندرویدی فعال می‌شود، ولی نه روی تمام آنها.

آموزش فعال سازی حالت تاریک گوگل مپ روی اندروید در اینجا به پایان می‌رسد. شما بیشتر از تم روشن روی گوشی خود استفاده می‌کنید یا حالت تاریک؟

ارسال نظر