آموزش قرار دادن لینک در بیو اینستاگرام

با قرار دادن لینک در بیو اینستاگرام می‌توانید به راحتی فالوورها و سایر کاربران را به پروفایل خود در سایت و شبکه‌های اجتماعی دیگر ارجاع دهید.

آموزش قرار دادن لینک در بیو اینستاگرام

آموزش قرار دادن لینک در بیو اینستاگرام

اینستاگرام با حدود یک میلیارد کاربر فعال در جهان، یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی است. با این حال بسیاری از کاربران اینستاگرام در سایت‌ها و رسانه‌های دیگر نیز فعالیت دارند. به همین خاطر با گذاشتن یک لینک کوتاه در بیو اینستاگرام، فالوورهای خود را از حضور در پلتفرم‌های دیگر آگاه می‌کنند.

در ادامه با کلیک همره باشید تا نحوه قرار دادن لینک در بیو اینستاگرام از طریق موبایل و کامپیوتر را به ساده‌ترین شکل ممکن به شما آموزش دهیم.

گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام از طریق گوشی همراه

برای گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام از طریق آیفون و گوشی اندرویدی باید ابتدا اپلیکیشن را اجرا کنید. حال روی آیکون پروفایل (واقع در پوشه پایین و سمت راست صفحه) ضربه بزنید.

قرار دادن لینک در بیو اینستاگرام

پس از ورود به قسمت پروفایل، گزینه Edit Profile را انتخاب کنید.

روی باکس پایین Website ضربه زده و آدرس ارتباطی موردنظر خود را تایپ کنید. در پایان روی تیک آبی (واقع در گوشه بالا و سمت راست صفحه) ضربه بزنید تا لینک به بیو اینستاگرام استفاده شود.

قرار دادن لینک در بیو اینستاگرام

همچنین بخوانید: آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام برای افراد مبتدی

گذاشتن لینک در بیو اینستاگرام از طریق وب

اضافه کردن لینک در بیو اینستاگرام از طریق وب نیز مشابه قبل است. ابتدا مرورگر دلخواه خود را روی ویندوز، مک، لینوکس و کروم بوک به اجرا درآورده و وارد سایت اینستاگرام شوید. سپس مشخصات حساب کاربری خود را وارد کنید.

روی آیکون پروفایل (واقع در گوشه بالا و سمت راست صفحه) کلیک کنید.

حال وارد قسمت تنظیمات یا همان Settings شده و مانند قبل گزینه Edit Profile را بزنید.

قرار دادن لینک در بیو اینستاگرام

روی باکس مقابل Website ضربه زده و آدرس لینک را وارد کنید. در پایان Submit را بزنید تا لینک در بیو اینستاگرام اضافه شود.

قرار دادن لینک در بیو اینستاگرام

همان‌طور که ملاحظه کردید، فرایند قرار دادن لینک در بیو اینستاگرام بسیار ساده و سریع صورت می‌گیرد. اگر با مشکلی در این زمینه برخوردید، آن را با تیم کلیک در میان بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم.

ارسال نظر