لغو ثبت‌نام نسخه پولی Spotify

رسانه کلیک - اپلیکیشن Spotify یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پخش موسیقی است که در حال حاضر در دسترس بسیاری از علاقه‌مندان به موسیقی است. این سرویس هم به صورت رایگان و هم به صورت پولی در دسترس است. امکان لغو نسخه پولی Spotify و برگشتن به حالت رایگان آن تنها با چند کلیک امکان پذیر است.

لغو ثبت‌نام نسخه پولی Spotify

شما می‌توانید ثبت‌نام خود در نسخه پولی این سرویس را به راحتی لغو کنید. این کار را می‌توانید از طریق اپلیکیشن این سرویس روی کامپیوتر و یا موبایل انجام دهید.

برای لغو ثبت‌نام نسخه پولی این سرویس ابتدا وارد وب سایت Spotify شده و روی آیکون Profile که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد کلیک کنید. از منوی باز شده روی گزینه Account کلیک کنید.

صفحه را به سمت بالا بکشید و در قسمت Spotify Premium تاریخ بعدی برای شارژ سرویس را مشاهده می‌کنید. همچنین اطلاعات کارت اعتباری که با استفاده از آن می‌توانید حساب خود را شارژ کنید وجود دارد. روی گزینه Change Plane در این قسمت کلیک کنید.

سرویس Spotify بعد از کلیک کردن روی این گزینه فهرستی از انواع دسترسی به سرویس Spotify برای شما نمایش داده می‌شود. در قسمت Spotify Free روی گزینه Cancel Premium کلیک کنید.

نسخه پولی Spotify در صفحه نمایش داده شده روی گزینه Yes, Cancel کلیک کنید تا اشتراک شما برای نسخه پولی سرویس Spotify لغو شود.

نسخه پولی Spotify صفحه جدید برای شما نمایش داده می‌شود که در آن پیغام مربوط به لغو اشتراک برای شما نمایش داده می‌شود. همچنین تاریخی که اشتراک شما تا آن زمان لو خواهد شد ذکر شده است.

سرویس Spotify امکان استفاده از نسخه رایگان Spotify برای همه وجود دارد حتی افرادی که اشتراک پولی خود را لغو کرده‌اند.

ارسال نظر