روش محدود کردن افراد برای ریپلای زدن به توییت شما در شبکه اجتماعی توییتر

رسانه کلیک - در این مطلب روش محدود کردن افراد برای ریپلای زدن به توییت شما در شبکه اجتماعی توییتر را در نسخه‌های اندروید، iOS و تحت وب آموزش می‌دهیم. 

روش محدود کردن افراد برای ریپلای زدن به توییت شما در شبکه اجتماعی توییتر

اگرچه شبکه‌های اجتماعی برای ایجاد ارتباطات گسترده در بین کاربران ایجاد شده‌اند، اما گاهی اوقات ممکن است بخواهیم مطلبی را مثلا در شبکه اجتماعی توییتر بدون اینکه از دیگران فیدبک بگیریم یا کسی بتواند به آن ریپلای کند، در حساب کاربری خود توییت کنیم. برای محدود کردن افراد در ریپلای کردن توییت‌ها در شبکه اجتماعی توییتر از روشی که در ادامه توضیح داده می‌شود استفاده کنید.

روش محدود کردن افراد برای ریپلای زدن به توییت در نسخه اندروید و iOS توییتر

به صورت پیش‌فرض امکان ریپلای کردن زدن به توییت‌های کاربران توسط سایر کاربران وجود دارد و هیچ محدودیتی وجود ندارد. اما امکان محدود کردن افرادی که می‌توانند روی توییت‌های ما ریپلای کنند وجود دارد. برای این کار از روشی که در ادامه توضیح داده می‌شود استفاده کنید.

ابتدا اپلیکیشن توییتر را روی گوشی خود باز کنید.

حساب کاربری توییتر سپس روی دکمه ایجاد توییت که در تصویر زیر نمایش داده شده است و در گوشه پایین سمت راست صفحه قرار دارد کلیک کنید.

ریپلای توییت در این حالت می‌توانید محتوای توییت خود را تایپ کنید یا بعداً آن را ایجاد کنید.

توییتر در این حالت روی گزینه EveryOne Can Reply کلیک کنید تا در صفحه‌ای که باز می‌شود افرادی را که می‌توانند به توییت شما ریپلای کنند انتخاب کنید.

ریپلای کردن توییت در صفحه باز شده می‌توانید گزینه People You Follow را انتخاب کنید که در این حالت فقط افرادی که شما فالو کرده‌اید می‌توانند به توییت شما ریپلای کنند. اگر گزینه Only People You Mention را انتخاب کنید باید نام افرادی که می‌توانند به توییت شما ریپلای کنند را انتخاب کنید. برای این کار باید قبل از آی دی توییتری افراد مورد نظر علامت @ قرار دهید.

محدود کردن ریپلای اگر در این حالت نام هیچ فردی را وارد نکنید در این صورت هیچ فردی به غیر از خودتان نمی‌تواند به توییت شما ریپلای کند.

اگر هنوز توییت خود را ایجاد نکرده‌اید آن را تایپ کرده و سپس روی دکمه Tweet کلیک کنید.

به همین راحتی شما می‌توانید افرادی را که می‌توانند به توییت‌های شما ریپلای کنند انتخاب کنید. برای هر توییتی که پست می‌کنید این کار را می‌توانید انجام دهید.

شبکه اجتماعی توییتر متأسفانه در توییتر برای هر توییتی که پست می‌کنید باید مراحل بالا را انجام دهید.

تنظیمات مربوط به ریپلای زدن به توییت‌ها در نسخه تحت وب توییتر

روند ایجاد محدودیت برای افرادی که می‌توانند به توییت‌های شما در توییتر ریپلای کنند از طریق توییتر تحت وب کمی متفاوت است. برای اعمال این محدودیت‌ها ابتدا وب‌سایت توییتر را روی مرورگر خود باز کنید و سپس وارد حساب کاربری خود شده و از صفحه Home روی جعبه متنی ایجاد توییت کلیک کنید.

ریپلای کردن توییت برای ایجاد و پست توییت می‌توانید روی دکمه آبی رنگی که در سمت چپ صفحه قرار دارد و روی آن آیکون توییتر حک شده است نیز استفاده کنید. بعد از اینکه توییت خود را در این جعبه متنی تایپ کردید روی گزینه Everyone Can Reply کلیک کنید.

توییتر در صفحه باز شده یکی از گزینه‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید

ریپلای کردن به توییت بعد از انجام این کار روی گزینه Tweet کلیک کنید.

نکته‌ای باید به آن توجه کنید این است که بعد از توییت کردن متن و یا به عبارت دیگر پست کردن آن به هیچ عنوان نمی‌توانید تنظیمات مربوط به ریپلای آن پست را تغییر دهید.

ارسال نظر