مخفی کردن تماس‌ها و پیام‌های مخاطبین در سیستم‌عامل اندروید

رسانه کلیک - در این مطلب قصد داریم تا نحوه مخفی کردن تماس‌ها و پیام‌های برخی مخاطبان خاص در سیستم‌عامل اندروید را به شما آموزش دهیم. پس با ما همراه باشید. 

مخفی کردن تماس‌ها و پیام‌های مخاطبین در سیستم‌عامل اندروید

گاهی اوقات کاربران ترجیح می‌دهند تماس‌ها و پیام‌های دریافتی از برخی از مخاطبان روی گوشی آن‌ها مخفی باشد. خوشبختانه اپلیکیشن‌هایی وجود دارد که این امکان مخفی کردن تماس‌ها و پیام‌های مخاطبان خاص در سیستم‌عامل اندروید را فراهم می‌کند. در این مطلب قصد داریم نحوه انجام این کار را به شما آموزش دهیم.

اپلیکیشن‌های زیادی برای مخفی کردن تماس‌ها و پیام‌های دریافتی روی سیستم‌عامل اندروید وجود دارد. اما این اپلیکیشن‌ها معمولاً همه پیام‌ها و تماس‌های دریافتی را مخفی می‌کنند. اگر می‌خواهید تماس و پیام دریافت شده از یک یا چند مخاطب خاص را از دید سایرین مخفی کنید باید از اپلیکیشن Calculator Pro+ استفاده کنید. این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا پیام‌های SMS، MMS و حتی تماس‌های دریافتی از اشخاص خاص را مخفی کنید.

ابتدا اپلیکیشن Calculator Pro+ را از این آدرس دانلود کرده و روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید.

برای اینکه بتوانید از این اپلیکیشن برای مخف کردن تماس‌ها و پیام‌های خاص استفاده کنید، باید در حین نصب اپلیکیشن اجازه دسترسی اپلیکیشن به فهرست مخاطبان و حافظه گوشی را صادر کنید. علاوه بر اپلیکیشن Calculator Pro + باید روی دستگاه اندرویدی خود اپلیکیشن Advanced SMS را نیز نصب کنید. از این اپلیکیشن می‌توانید برای مشاهده پیام‌های دریافتی خود استفاده کنید.

مخفی کردن تماس‌ها و پیام‌های مخاطبان خاص یک رمز 4 رقمی برای شما نمایش داده می‌شود. این رمز را حتماً باید به خاطر داشته باشید پس بهتر است روی یک تکه کاغذ یا روی گوشی خود این کد رمز را یادداشت کنید. در صورتی که رمز را فراموش کنید باید اپلیکیشن را پاک کنید و دوباره آن را نصب کنید.

مخفی کردن تماس‌ها و پیام‌های مخاطبان خاص وقتی صفحه مربوط به باکس پیام‌ها یا همان Message Box برای شما نمایش داده شد، گزینه‌ای در آن نمایش داده می‌شود که می‌توانید در آن فهرست مخاطبینی را که می‌خواهید پیام‌ها و تماس‌های آن‌ها مخفی شود، وارد کنید.

مخفی کردن تماس‌ها و پیام‌های مخاطبان خاص وقتی فهرست مخاطبان خود را ثبت کردید، یک نوتیفیکیشن برای شما نمایش داده می‌شود. که همه تماس‌ها و پیام‌های دریافتی از شخص مورد نظر مخفی شده است.

سیستم‌عامل اندروید اپلیکیشن calculator pro + قابلیت‌های پیشرفته دیگری نیز دارد. برای مثال شما می‌توانید با استفاده از آن شماره مجازی خریداری کنید و یا از آن برای مخفی کردن آیکون برخی از اپلیکیشن‌ها از فهرست و منوی اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی خود استفاده کنید. در صورتی که آیکون یک اپلیکیشن را با استفاده از Calculator Pro + مخفی کنید در همان ابتدا لینک دسترسی به آن برای شما روی صفحه‌نمایش نشان داده می‌شود. درست شبیه به تصویر زیر.

سیستم‌عامل اندروید اپلیکیشن دیگری که برای مخفی کردن تماس‌ها و پیام‌های دریافتی از مخاطب خاص خود می‌توانید استفاده کنید، اپلیکیشن TextU است که می‌توانید آن را از این آدرس دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید.

ارسال نظر