مشاهده نوتیفیکیشن های گوشی در ویندوز 10

رسانه کلیک - در این مطلب قابلیت مشاهده نوتیفیکیشن های گوشی در ویندوز 10 را بررسی می‌کنیم که شما را قادر می‌سازد تا نوتیفیکیشن های گوشی اندرویدی یا آیفون خود را روی لپ‌تاپ مشاهده کنید. 

مشاهده نوتیفیکیشن های گوشی در ویندوز 10

اگر شما از آن دسته کاربرانی هستید که در حین کار کردن با لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود از گوشی خود فاصله می‌گیرید ولی می‌خواهید تماس‌های مهم و پیام‌های مهم خود را از دست ندهید می‌توانید از قابلیت مشاهده نوتیفیکیشن های گوشی‌ اندرویدی یا آیفون روی ویندوز 10 استفاده کنید.

مشاهده نوتیفیکیشن‌های اندروید یا آیفون روی سیستم‌عامل ویندوز 10

خوشبختانه استفاده از قابلیت مشاهده نوتیفیکیشن‌های گوشی اندرویدی یا آیفون روی ویندوز 10 بسیار ساده است. برای استفاده از این قابلیت بی‌نظر ویندوز 10 نیازی به استفاده از هیچ اپلیکیشنی ندارد. برای شروع کافی است روی منوی Start کلیک کنید و سپس عبارت Your Phone را تایپ کنید. در منوی سمت راست نوع گوشی خود را انتخاب کنید. مثلاً اگر گوشی شما اندرویدی است گزینه اندروید و اگر آیفون است گزینه iPhon را انتخاب کنید.

مشاهده نوتیفیکیشن‌های گوشی در ویندوز 10 اپلیکیشینی که در صفحه باز شده نمایش داده می‌شود را دانلود کنید.

مشاهده نوتیفیکیشن‌های گوشی در ویندوز 10 بعد از دانلود این اپلیکیشن مراحل همسان‌سازی گوشی و کامپیوتر را به ترتیبی که در ادامه توضیح داده می‌شود انجام دهید.

فعال کردن نوتیفیکیشن‌ها روی گوشی

اپلیکیشنی را که دانلود کردید باز کنید. به محض اینکه ارتباط بین گوشی و کامپیوتر برقرار شد، روی گزینه Notifications که در منوی سمت چپ صفحه نمایش داده می‌شود کلیک کنید.

مشاهده نوتیفیکیشن‌های گوشی در ویندوز 10 همه نوتیفیکیشن‌هایی که روی گوشی شما ظاهر شده است در این قسمت نمایش داده می‌شود. می‌توانید با استفاده از انتخاب آیکون X که در کنار نوتیفیکیشن نمایش داده شده است آن را ببندید. با این کار نوتیفیکیشن روی گوشی نیز بسته می‌شود.

برای اینکه همه نوتیفیکیشن‌های روی گوشی برای شما نمایش داده شود روی گزینه Costumize کلیک کنید. برای مثال اگر می‌خواهید نوتیفیکیشن‌ها در هنگام کار کردن شما روی گوشی ظاهر نشوند در صفحه باز شده گزینه Display in the Your Hone app را غیر فعال کنید. یا می‌توانید گزینه Show Notification Banner را غیر فعال کنید.

غیر فعال کردن برخی از نوتیفیکیشن‌های خاص روی گوشی

برخی از نوتیفیکیشن‌های روی گوشی کاری جز ایجاد مزاحمت برای کاربر ندارند. از این رو می‌توانید بدون نگرانی آن‌ها را غیر فعال کنید. برای غیر فعال کردن این نوتیفیکیشن‌ها، روی دکمه Customize در منوی سمت چپ صفحه اپلیکیشن کلیک کنید و گزینه Choose Which apps Notify You را انتخاب کنید.

مشاهده نوتیفیکیشن‌های گوشی در ویندوز 10 از فهرست نمایش داده شده اپلیکیشن‌هایی را که نمی‌خواهید از آن‌ها نوتیفیکیشن دریافت کنید غیر فعال کنید. اگر اپلیکیشن مورد نظر شما در فهرست نمایش داده نمی‌شود روی گزینه Show all کلیک کنید.

مشاهده نوتیفیکیشن‌های گوشی در ویندوز 10

ارسال نظر