آموزش نحوه برطرف کردن ارورها و مشکل اتصال به سرور PES 2021‌

بازیکنان هنگام نصب نسخه پی‌سی بازی PES 2021 با خطاهایی روبرو می‌شوند و نمی‌توانند بازی را اجرا کنند. با کلیک همراه باشید تا مشکلات این بازی را حل کنیم.

آموزش نحوه برطرف کردن ارورها و مشکل اتصال به سرور PES 2021‌

حل مشکلات نسخه پی‌سی PES 2021

شرکت کونامی برخلاف سال‌های گذشته، نسخه ۲۰۲۱ پی اس را به شکل متفاوتی منتشر کرد. در واقع بازی PES 2021 یک آپدیت از بازی PES 2020 است که فقط تیم‌ها را با نقل و انتقالات فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ بروز کرده است.

این شرکت لباس‌ها و ترکیب تیم‌ها را آپدیت کرده و گیم‌پلی بازی دستخوش تغییراتی نشده است. با این اوصاف، نسخه پی‌سی این بازی دارای مشکلاتی است که بعضی گیمرها را دچار مشکل کرده است. در ادامه به رایج‌ترین مشکلات PES 2021 می‌پردازیم.

نرم‌افزارهای پیش‌نیاز بازی‌ها نصب نرم‌افزارهای پیش‌نیاز

نصب درایورها و نرم‌افزارهای مورد نیاز

هر بازی برای اجرا شدن رو پی‌سی، نیاز به یکسری نرم‌افزار برای خواندن کدها و تعامل با سخت‌افزار کامپیوتر دارند. این نرم‌افزارها برای بهبود عملکرد بازی نیز کمک می‌کنند. بنابراین،‌ نرم‌افزارهای DirectX نسخه ۱۲، Visual C++ Redist و .NET Framework جزو پیش‌نیازهای اصلی بازی محسوب می‌شوند. معمولا سازندگان بازی، نرم‌افزارهای مورد نیاز برای اجرای بازی را در فایل نصب قرار می‌دهند.

شایان ذکر است، نصب بروزترین نسخه درایو کارت گرافیک نیز می‌تواند کمک بسزایی در حل مشکلات PES 2021 کند. بر اساس نوع و مدل برند کارت گرافیک، آخرین آپدیت کارت گرافیک را دریافت کنید.

نصب این نرم‌افزارها می‌تواند عمده مشکلات اجرای بازی را برطرف کند. مشکلاتی مانند کرش کردن یا افت نرخ فریم بازی بیشتر مشکلات نرم‌افزاری هستند. ناگفته نماند، اگر از نسخه کرک شده پی اس ۲۰۲۱ استفاده می‌کنید، حتما از سالم بودن کرک آن مطمئن شوید. سعی کنید از سایت‌های معتبر، کرک بازی PES 2021 را دانلود کنید.

مشکلات PES 2021 ارور کد 0x000007b

رفع ارور کد 0x000007b

برخی از کاربران برای اجرای بازی PES 2021، با ارور 0x000007b روبرو می‌شوند. این ارور اجازه اجرای بازی به گیمر را نمی‌دهد. اگر با این خطا روبرو شدید، احتمالا یکی از فایل‌های DLL بازی دچار مشکل شده است.

برای رفع مشکل اتصال به سرور PES 2021 باید آخرین نسخه Microsoft Visual C++ Redistributable را دانلود و نصب کنید. اگر باز هم این مشکل رفع نشد، توصیه می‌کنیم تمام نسخه‌های C++ Redistributable را از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ را به ترتیب سال نصب کنید.

مشکل اتصال به سرور PES 2021 مشکل اتصال به سرور

مشکل اتصال به سرور PES 2021

برخی گیمرها هنگام تجربه بخش آنلاین پی اس ۲۰۲۱، با ارور C_GKCC_002 مواجه می‌شوند. این ارور باعث می‌شود بازیکنان به سرورهای PES متصل نشوند. این ارور می‌تواند یک گلیچ یا ایراد فنی از داخل بازی باشد.

بر اساس گزارش گیمرها، این ارور مربوط به یکسری از سرورهای کونامی در برخی مناطق از جهان است. البته نام مناطق گفته نشده است، اما نشان دهنده این است که برخی از سرورهای منطقه‌ای PES دارای ایرادات فنی هستند.

بنابراین، برای اینکه با این ارور روبرو نشوید، می‌توانید از نرم‌افزارهای تغییر IP استفاده کنید تا منطقه سرور بازی تغییر کند. پیش از اینکه از این نرم‌افزار استفاده کنید، مسیر پایین را طی کنید تا بتوانید این مشکل را برطرف کنید:

  • پس از نصب بازی، سیستم خود را ریستارت کنید
  • مودم خود را خاموش کنید و پس از ۳۰ ثانیه آن را روشن کنید
  • تنظیمات اینترنت را ریست کنید تا به تنظیمات اولیه برگردد
  • نرم‌افزار تغییر IP را روشن کنید و بازی را اجرا کنید
رفع مشکل فایل‌های DLL رفع مشکل فایل‌های DLL

رفع مشکل فایل‌های DLL

فایل‌های DLL یکی از مهم‌ترین فایل‌های سیستم عامل ویندوز است. این نوع فایل‌ها رابطه مستقیمی با اجرای بازی‌های ویدیویی در پی‌سی دارند. ممکن است در هنگام اجرای بازی با ارور نبود فایل‌هایی با پسوند .dll شوید. این فایل‌ها شامل xinput1_3.dll، MSVCR110.dll، D3DCOMPILER_43.dll و ISDone.dll می‌شود.

برای رفع مشکل فایل‌های DLL، شما می‌توانید به سایت dll-files مراجعه کنید. نام فایلی که در ارور نمایش داده شده را در این سایت جستجو و دانلود کنید. سپس با مراجعه به آدرس فولدر C:\Windows\System32 در سیستم خود، فایل مورد نظر را در این فولدر کپی و پیست کنید. پس از انجام این کار، می‌توانید بدون مشکل بازی را اجرا کنید.

ارسال نظر