آموزش حل مشکل اجرا نشدن PES 2022 در کامپیوتر

بازی eFootball 2022 امسال با شرایط متفاوتی منتشر شد. اشکالات فراوان و ناقص بودن بازی گیمرها را حسابی شاکی کرده است. اما مشکل اجرا نشدن PES 2022 در کامپیوتر حل می‌شود؟ آیا کونامی برای رفع مشکلات بازی خود اقداماتی کرده است؟

آموزش حل مشکل اجرا نشدن PES 2022 در کامپیوتر

حل مشکل اجرا نشدن PES 2022 در کامپیوتر

شرکت کونامی با انتشار بازی فوتبالی Pro Evolution Soccer، رقیبی جدی برای سری فیفا محسوب می‌شود، اما در چند سال اخیر این مجموعه شرایط مطلوبی را تجربه نکرده است. کونامی برای اینکه تغییرات بزرگی در بازی ایجاد کند، نسخه سال ۲۰۲۲ را به صورت رایگان منتشر کرد.

این شرکت نام بازی را هم به eFootball تغییر داد تا خبر از تغییرات بزرگ این سری بدهد. شرایط برای کونامی و این بازی خوب پیش نرفت. این کمپانی یک بازی ناقص و پر از ایراد را منتشر کرده بود، به طوری که گیمرها و منتقدان از تجربه eFootball 2022‌ ناراضی بودند.

انتقادات از بازی به حدی بالا رفت که این نسخه در لیست منفورترین بازی‌های استیم قرار گرفت. کونامی با انتشار بیانیه‌ای رسما از طرفداران عذرخواهی کرد و قول داد مشکلات بازی eFootball 2022 به زودی رفع شوند. با این اوصاف، همچنان گیمرهایی هستند که علاقه دارند این بازی را تجربه کنند.

خوشبختانه برای حل مشکل اجرا نشدن PES 2022 در کامپیوتر راهکارهایی وجود دارد. در ادامه به رفع مشکل این بازی می‌پردازیم.

مشکل اجرا نشدن PES 2022 آپدیت بودن کارت گرافیک بیشتر مشکلات را حل می‌کند

درایور کارت گرافیک را آپدیت کنید

دلیل اصلی اینکه بیشتر بازی‌ها اجرا نمی‌شوند، آپدیت نبودن درایورهای سخت‌افزار پی‌سی هستند. بنابراین مشکل اجرا نشدن PES 2022 نیز می‌تواند این مورد باشد. شرکت‌های سخت‌افزاری سعی می‌کنند متناسب با بازی‌ها، درایورها را آپدیت کنند. برای همین نیاز است که کاربران همیشه سیستم خود را بروز کنند.

برای انجام این کار، به سایت برند کارت گرافیک خود بروید. سپس درایور کارت گرافیک خود را پیدا کنید. با دانلود و نصب درایور، مشکل بازی حل خواهد شد. حالا بازی eFootball 2022 را اجرا کنید.

مشکل اجرا نشدن PES 2022 بازی باید از طریق لانچر استیم تأیید شود

فایل بازی را در استیم تأیید کنید

بعضی اوقات لانچر استیم، بازی را در پنل خود شناسایی نمی‌کند. این مورد باعث می‌شود که بازی از طریق این لانچر اجرا نشود. بنابراین باید فایل بازی eFootball 2022 را در پنل استیم تأیید کنید تا بازی به درستی تشخیص داده شود.

برای انجام این کار به پنل استیم بروید و روی بازی راست‌کلیک کنید. سپس گزینه Properties را انتخاب کنید. روی گزینه Verify Integrity of Game Files کلیک کنید. در این بخش، مسیر فولدر بازی را مشخص کنید. استیم بازی را در مسیر درست تشخیص خواهد داد.

زمانی که پروسه تأیید فایل انجام شد، استیم را یک دور کامل ببندید. دوباره این لانچر را باز و بازی eFootball 2022 را اجرا کنید.

مشکل اجرا نشدن PES 2022 فایل‌های dll. بسیار مهم هستند

خطای فایل‌های .dll برای اجرای بازی

گاهی اوقات نبود فایل‌هایی با پسوند .dll باعث می‌شود بازی اجرا نشود. ممکن است فایل‌های vcruntime140_1.dll، MSVCP140.dll و xinput1_4.dll در سیستم کامپیوتر شما وجود نداشته باشد. برای همین بازی eFootball 2022 در پی‌سی اجرا نمی‌شود.

برای نصب این فایل‌ها باید به سایت dll-files مراجعه کنید. فایل موردنظر خود را جستجو و دانلود کنید. سپس فایل‌های .dll را در مسیر پایین کپی و پیست کنید:

  • C:\Windows\System32

بعد از اینکه فایل‌ها را به این فولدر منتقل کردید، سیستم خود را یک دور ریستارت کنید. حالا بازی را اجرا کنید و از تجربه این بازی لذت ببرید.

ارسال نظر