راهنمای حل مشکل صدای بازی Red Dead Redemption 2 در پی سی

مدتی است بازی RDR 2 برای پی‌سی منتشر شده است. باگی در این بازی وجود دارد که صدای محیط در داخل بازی شنیده نمی‌شود. راه حل مشکل صدای بازی Red Dead Redemption 2 چیست؟

راهنمای حل مشکل صدای بازی Red Dead Redemption 2 در پی سی

حل مشکل صدای بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2 یکی از آثار موفق و برجسته در جهان گیم است. این بازی وسترن مدتی است برای رایانه‌های شخصی منتشر شده است. برخی گیمرها گزارش داده‌اند که هنگام تجربه بازی، صدای محیط و شخصیت‌های شنیده نمی‌شود. همچنین، تعدادی از بازیکنان هم صدای پایینی از بازی را دریافت می‌کنند.

این باگ با توجه به انتشار آپدیت‌های گوناگون از سمت راک‌ استار، همچنان پابرجا مانده است. در ادامه نحوه حل مشکل صدای بازی Red Dead Redemption را توضیح می‌دهیم. ناگفته نماند، این راه حل برای نسخه آنلاین بازی یعنی Red Dead Online نیز قابل استفاده است.

بازی Red Dead Redemption 2 بازی Red Dead Redemption 2

راهنمای حل باگ صدای بازی

ابتدا از آپدیت بودن درایور کارت صدای سیستم خود مطمئن شوید. برای حل مشکل صدای بازی RDR 2 صدای اسپیکر یا هدفون خود را افزایش دهید. این کار برای تشخیص صدا لازم است. سپس وارد بازی شوید و صبر کنید تا به داخل محیط بازی بروید.

اگر با ۱۰۰٪ کردن صدای اسپیکر یا هدفون صدای ضعیفی دریافت می‌کنید، در داخل بازی دکمه Alt+Tab را بفشارید. سپس در قسمت Taskbar ویندوز، روی آیکون Speaker کلیک راست کنید. حالا گزینه Open Volume Mixer را انتخاب کنید تا به بخش تنظیمات صدا بروید.

باز کردن تنظیمات Volume Mixer باز کردن تنظیمات Volume Mixer

در بخش Volume Mixer به صورت مجزا تنظیمات صدای هر برنامه‌ای را مشاهده می‌کنید. در قسمتی که آیکون بازی Red Dead Redemption 2 است، درجه صدا را تا آخرین حد بالا ببرید. حالا به بازی خود برگردید و در آنجا متوجه برگشت صدای بازی خواهید شد.

افزایش صدای بازی افزایش صدای بازی

این باگ باید با یک بروزرسانی از طرف راک‌استار برطرف شود. اما هم‌اکنون گیمرها می‌توانند مشکل صدای بازی RDR 2 را به صورت دستی رفع کنند. امیدواریم این پچ بزودی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

نظر شما درباره بازی Red Dead Redemption 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر