آموزش حل مشکل وصل نشدن سرور بازی GTA Online

بازی GTA Online‌ جزو آثار چندنفره آنلاین موفق و پرطرفدار صنعت بازی‌های ویدیویی است. آزادی عمل فراوان و تنوع بالای مراحل باعث شده بازیکنان زیادی مشغول تجربه این بازی شوند، اما برخی نمی‌توانند به سرورهای جی تی ای وصل شوند. مشکل وصل نشدن سرور بازی GTA Online چگونه حل می‌شود؟

آموزش حل مشکل وصل نشدن سرور بازی GTA Online

رمزهای جی تی ای

حل مشکل وصل نشدن سرور بازی GTA Online

بدون شک بازی GTA Online یکی از بازی‌های پرمخاطب و محبوب گیمرهاست. این بازی آزادی عمل بالایی دارد و بازیکنان می‌توانند در شهر لوس‌سانتوس کارهای مختلفی را انجام بدهند. شرکت راک استار گیمز هم پشتیبانی خوبی از این بازی کرده و شاهد برگزاری رویدادهای مختلفی در GTA Online هستیم.

مشکل وصل نشدن سرور بازی GTA Online وصل نشدن سرور GTA Online

با این تفاسیر،‌ برخی گیمرها نمی‌توانند به سرورهای بازی وصل شوند. عمدتا بازیکنان نسخه پی‌سی GTA Online با این مشکل روبه‌رو شده‌اند و نمی‌توانند بازی محبوب خود را انجام دهند. راه‌حل‌هایی برای مشکل وصل نشدن سرور بازی GTA Online وجود دارد. در ادامه به این موارد می‌پردازیم.

بازی را به طور کامل ببندید

اگر با مشکل وصل نشدن به سرور بازی GTA Online‌ روبه‌رو شدید، بررسی کنید که مشکل از خود راک استار نباشد. این شرکت گاهی اوقات سرورها را آفلاین می‌کند تا باگ‌های بازی را رفع کند. اما بهترین کار برای رفع این مشکل،‌ بستن کامل بازی است.

دکمه‌های Ctrl+Shift+Esc را باهم بگیرید تا Task Manager باز شود. سپس روی تب Performance کلیک کنید. در پایین صفحه گزینه Open Resource Monitor را باز کنید. پنجره‌ای باز می‌شود که نشان می‌دهد کدام برنامه‌ها و بازی‌ها به اینترنت متصل هستند.

وصل شدن به سرور GTA بخش Task Manager

تمامی سرویس‌های بازی GTA V را خاموش کنید. برای این کار روی اسم سرویس راست‌کلیک کنید، سپس گزینه Suspend Process را انتخاب کنید. حالا سیستم کامپیوتر خود را ریستارت کنید. دوباره بازی GTA Online را باز کنید و از بازی لذت ببرید.

چرا GTA آنلاین کار نمی کند بستن کامل بازی GTA Online

تغییر آدرس DNS

اگر تمامی بازی‌های آنلاین شما اجرا می‌شود و مشکل از بازی GTA Online است، باید آدرس DNS خود را تغییر دهید. برای تغییر آدرس Control Panel را باز کنید، سپس به بخش Network and Internet‌ مراجعه کنید.

در این بخش گزینه Network and Sharing Center را باز کنید. در سمت چپ، منوی Change Adapter Settings را باز کنید. روی اینترنت WiFi سیستم خود کلیک راست کنید و گزینه Properties را بزنید. در این پنجره، قسمت Internet Protocol Version 4 (TCP/IPv4) را باز کنید.

مشکل وصل نشدن سرور بازی GTA Online تنظیمات اینترنت کامپیوتر

در پایین صفحه، تیک Use the Following DNS Server Addresses را بزنید. حالا یکی از آدرس‌های DNS پایین را در نوار مخصوص IP وارد کنید:

  • ۱۷۸.۲۲.۱۲۲.۱۰۰
  • ۱۸۵.۵۱.۲۰۰.۲
  • ۲۰۸.۶۷.۲۲۲.۲۲۲
  • ۲۰۸.۶۷.۲۲۰.۲۲۰
  • ۸.۸.۸.۸
  • ۸.۸.۴.۴
مشکل وصل نشدن سرور GTA Online بخش تغییر آدرس DNS اینترنت

این آدرس‌ها را وارد کنید و دکمه OK را بزنید تا اطلاعات وارد شده ذخیره شود. حالا بازی GTA Online را باز کنید و به سرورهای این بازی وصل شوید.

ارسال نظر