معرفی اپلیکیشن‌های کاربردی جایگزین فتوشاپ برای اندروید (قسمت دوم)

رسانه کلیک - کار کردن با نرم‌افزار فتوشاپ برای همه آسان و ساده نیست؛ به همین دلیل در این مطلب چند اپلیکیشن کاربردی جایگزین فتوشاپ برای اندروید معرفی می کنیم.

معرفی اپلیکیشن‌های کاربردی جایگزین فتوشاپ برای اندروید (قسمت دوم)

در قسمت اول این مطلب 4 اپلیکیشن ویرایش تصویر کاربردی جایگزین فتوشاپ برای سیستم‌عامل اندروید از جمله Snapseed، PixLr، AirBrush و Fotor را معرفی کردیم. در این قسمت نیز قصد داریم 4 اپلیکیشن دیگر جایگزین فتوشاپ برای اندروید را معرفی کنیم.

۱- اپلیکیشن PhotoDirector

اپلیکیشن PhotoDirector اپلیکیشن Photo Director یک جایگزین مناسب برای نرم‌افزار فتوشاپ در سیستم‌عامل اندروید است که در سال‌های اخیر استفاده از آن در میان افراد حرفه‌ای برای ویرایش عکس بسیار رونق گرفته است. در این اپلیکیشن همه ابزارهای عادی که برای کارهایی مثل بریدن عکس، ویرایش تصویر و استایل‌دهی به تصویر در ویرایشگرهای تصویر وجود دارد در اختیار کاربر قرار داده شده است.

در این اپلیکیشن ابزارهای کاربردی زیادی مثل انیمیشنی کردن تصویر، رفع قرمزی چشم، ماسک کردن تصاویر در هم و همچنین قرار دادن استیکرهای مختلف روی تصویر ارائه شده است.

از آنجایی که در اپلیکیشن PhotoDirect ابزارهای ویرایش تصویر به صورت خودکار تعبیه شده است بسیاری از افراد مبتدی در ویرایش عکس علاقه زیادی به استفاده از این اپلیکیشن دارند. با استفاده از ابزارهای ارائه شده در این اپلیکیشن امکان حذف برخی از قسمت‌های تصویر و ویرایش‌های بسیار حرفه‌ای وجود دارد.

برای دانلود اپلیکیشن PhotoDirect به این آدرس مراجعه کنید.

۲- اپلیکیشن PhotoLayers

اپلیکیشن PhotoLayers - جایگزین فتوشاپ آیا تا به حال برایتان پیش آمده که عکس‌های زیبایی از اعضای خانواده یا خودتان گرفته باشید اما پس‌زمینه عکس مناسب نباشد؟

با استفاده از اپلیکیشن PhotoLayers می‌توانید پس‌زمینه عکس‌ها را به راحتی تغییر دهید. حتی امکان تلفیق 11 عکس در یک عکس در این اپلیکیشن وجود دارد. اگرچه این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای ویرایش پس‌زمینه عکس است؛ اما در ویرایش همه بخش‌های تصویر چندان قدرتمند نیست. اگرچه ابزارهای ویرایش عکس زیادی در این اپلیکیشن ارائه شده است اما برای ویرایش حرفه‌ای تصویر چندان مناسب نیستند و بیشتر جنبه سرگرمی دارند تا ویرایش تصویر.

برای دانلود اپلیکیشن PhotoLayers به این آدرس مراجعه کنید.

۳- اپلیکیشن Polarr Photo Edito

اپلیکیشن Polarr اپلیکیشن Polarr قابلیت ویرایش‌های پایه ابتدایی روی تصاویر را دارد. با این اپلیکیشن برخی از کارهای ویرایش تصویر که حتی انجام آن‌ها برای ویرایشگران حرفه‌ای تصویر نیز بسیار سخت است را می‌توان به راحتی انجام داد. کارهایی مثل استفاده از انواع Brushها، گرادیان رنگی، پالت رنگ‌ها، ایجاد درخشش در تصویر، تغییر نور، HSL، تیونینگ و رسم انواع منحنی‌ها با ابزارهای ارائه شده در این اپلیکیشن بسیار ساده و آسان است.

البته ویژگی منحصر به فرد این اپلیکیشن در امکان ایجاد و استفاده از سبک‌های ویژه و شخصی‌سازی شده برای ویرایش تصویر بسیار منحصر به فرد است. با استفاده از ابزارهای ارائه شده در این اپلیکیشن شما می‌توانید سبک‌های خاص خود را برای ویرایش تصاویر ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران این اپلیکیشن به اشتراک بگذارید.

برای دانلود اپلیکیشن Polarr Photo Edtor به این آدرس مراجعه کنید.

۴- اپلیکیشن Photo Editor

اپلیکیشن PhotoEditor - جایگزین فتوشاپ در اپلیکیشن Photo Editor ابزارهای اصلی ویرایش تصویر مثل تنظیم اشباع رنگی، کنتراست رنگی و روشنایی تصویر ارائه شده است. همچنین در این اپلیکیشن ابزاری برای اصلاح رنگی تصویر و ویرایش نور پس‌زمینه، پرسپکتیو و رفع رمزی چشم ارائه شده است.

با استفاده از این اپلیکیشن امکان ایجاد متن، فریم و حتی ایجاد انیمیشن با استفاده از تصاویر نیز ارائه شده است. تصاویر انیمیشنی را می‌توانید با فرمت GIF ذخیره کنید. امکان ذخیره تصویر با فرمت‌های JPEG، PNG، WEBP و PDF نیز با این اپلیکیشن وجود دارد.

برای دانلود اپلیکیشن Photo Editor به این آدرس مراجعه کنید.

ارسال نظر