معرفی 5 اپلیکیشن کاربردی برای اینستاگرامرها

رسانه کلیک – در این مطلب به معرفی 5 مورد از اپلیکیشن های کاربردی می پردازیم که محبوبیت بسیاری در بین کاربران و اینستاگرامرها دارند.

معرفی 5 اپلیکیشن کاربردی برای اینستاگرامرها

شاید جالب باشد بدانید که موارد استفاده از اینستاگرام تنها به قابلیت های خود اپلیکیشن ختم نمی شود و بسیاری افراد برای مدیریت بهتر حساب های خود از برنامه های جانبی دیگر کمک می گیرند. با ما همراه باشید تا شما را با 5 اپلیکیشن کاربردی برای اینستاگرامرها آشنا کنیم.

1. اپلیکیشن کاربردی In Tags

این تگز یکی از برنامه های محبوب اینستاگرامرها بری تولید هشتگ های مختلف در اندروید است. همانطور که می دانید انتخاب یک هشتگ مناسب برای پست ها می تواند مشارکت شما در شبکه را بالا ببرد. این اپلیکیشن فهرستی از هشتگ های پر استفاده را در اختیار کاربر قرار می دهد و فرد می تواند با ضربه روی هشتگ مورد نظر، آن را سریعا ذخیره کند. برای تولید هشتگ های جدید نیز باید کلمات کلیدی را در برنامه تایپ کرد. سپس تعداد دفعاتی که یک هشتگ استفاده شده برای کاربر به نمایش در می آید. اپلیکیشن های بسیاری برای تولید هشتگ در اندروید وجود دارد و In Tags یکی از بهترین و پردانلودترین آن ها است.

2. Storeo for Instagram

استوریو یکی دیگر از اپلیکیشن های کاربردی برای اینستاگرامرهاست که تنها روی iOS عرضه شده و امکان پست استوری های بیشتر از 15 ثانیه را نیز برای کاربران فراهم می آورد. این اپلیکیشن را می توان برای استوری های فیسبوک نیز استفاده کرد.

کاربران با استفاده از Storeo قادر خواهند بود تا ویدیوهای ادیت شده را به استوری اینستاگرم تبدیل کنند. همچنین امکان ضبط ویدویوهای سلفی بدون نیاز به حالت آینه را نیز برای افراد فراهم می آورد.

3. اپلیکیشن کاربردی Canva

اپلیکیشن Canva با ارائه الگوهای زیبا و متنوع، به اینستاگرامرها اجازه می دهد تا استوری ها و پست های جذابی را با سایر افراد به اشتراک بگذارند. افراد برای استفاده از برخی ویژگی های Canva باید مبلغی را به عنوان حق اشتراک پرداخت کنند. با این حال به نظر می رسد که نسخه رایگان این برنامه نیز سرشار از تنوع بوده و رضایت کاربران را بر انگیخته است.

علاوه بر این، فرایند ویرایش تصویر و ویدیو در Canva بسیار سریع و آسان صورت می گیرد. این برنامه همچنین جزو یکی از اپلیکیشن های پرطرفدار برای کلاژ تصاویر است ( با 5 اپلیکیشن برتر اندروید و IOS برای کلاژ تصاویر آشنا شوید ).

4. Insta Tools

اینستا تولز یک برنامه اندرویدی است که به قابلیت های موجود در اپلیکیشن اصلی اینستاگرام می افزاید. به عنوان مثال شما می توانید به صورت ناشناس استوری فرد مورد نیاز را تماشا کرده و با زدن گزینه دانلود در پایین صفحه، آن را دانلود کنید. البته امکان دانلود تصاویر از اینستاگرام و کلاژ آن ها نیز در این اپلیکیشن کاربردی وجود دارد. نکته جالب توجه آنکه استفاده از تمام قابلیت های این برنامه کاملا رایگان است.

5. TikTok

تیک تاک یکی از شناخته شده ترین برنامه های موجود در این فهرست است که طرفداران بسیاری در اقصی نقاط جهان دارد. این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان در اختیار افراد قرار گرفته و امکان ضبط، ویرایش و به اشتراک گذاری ویدیو را برای آن ها فراهم می آورد.

کاربران همچنین می توانند ویدیوهای اشخاص دیگر را نیز مشاهده کرده و از آن ها الهام بگیرند. پس از ساخت ویدیو، علامت تیک تاک در گوشه تصویر به نمایش در می آید که البته این موضوع عده ای را آزرده خاطر کرده است.

ارسال نظر