منشن کردن افراد در گروه‌های iMessage در گوشی‌های آیفون و آیپد

رسانه کلیک - در این مطلب روش منشن کردن افراد در گروه‌های iMessage در آیفون و آیپد را آموزش می‌دهیم تا بتوانید در گروه‌های مجازی توجه افراد را به پیام خود جلب کنید. 

منشن کردن افراد در گروه‌های iMessage در گوشی‌های آیفون و آیپد

یکی از روش‌هایی که در گروه‌های مجازی مثل گروه‌های ایجاد شده در iMessage توجه برخی از اعضا را به پیام ارسالی جلب کرد، منشن کردن افراد است.

در نسخه 14 سیستم عامل‌های iOS و iPadOS در پیام‌رسان iMessage قابلیتی در اختیار کاربران قرار گرفته است که با استفاده از آن افراد می‌توانند در پیام‌هایی که در یک گروه ارسال می‌کنند، افراد دیگر را منشن کنند. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که حتی اگر فرد منشن شده هشدارهای پیام جدید را در گره غیر فعال کرده باشد، متوجه می‌شود که شما او را در یک پیام منشن کرده‌اید.

منشن کردن افراد در گروه‌های iMessage

برای منشن کردن افراد در گروه‌های iMessage ابتدا اپلیکیشن iMessage را باز کنید وارد گروه مورد نظر خود بشوید. نام فرد مورد نظر را که می‌خواهید منشن کنید تایپ کنید. نام فرد به رنگ خاکستری روشن در می‌آید.

منشن کردن افراد در گروه iMessage وقتی بخشی از نام مخاطب مورد نظر خود را در کادر پیام تایپ کنید، در کادر زیر آن نام کامل فرد ظاهر می‌شود. روی آن کلیک کنید.

منشن کردن افراد در گروه iMessage در این حالت نام مخاطب انتخاب شده به رنگ آبی در می‌آید که به معنای این است که این فرد در پیام شما منشن یا تگ شده است. پیام خود را در ادامه نام مخاطب مورد نظر بنویسید و سپس روی دکمه Send کلیک کنید.

منشن کردن افراد در گروه iMessage در این حالت مخاطب منشن شده نوتیفیکیشن پیام و منشن شدن خود در پیام شما را دریافت می‌کند.

منشن کردن افراد در گروه iMessage بی‌صدا کردن هشدارها در پیام‌رسان iMessage به غیر از هشدارهای مربوط به منشن

اگر عضو گروه‌هایی هستید که تعداد ارسال پیام‌ها در آن زیاد است و نمایش نوتیفیکیشن‌ها برای شما مشکل ایجاد می‌کند می‌توانید این هشدارها را غیر فعال کنید. برای این کار ابتدا گروه مورد نظر خود را در اپلیکیشن iMessage باز کنید. روی فلشی که در بالای صفحه نمایش داده شده قرار دارد مانند تصویر زیر کلیک کنید.

روی آیکون Info کلیک کنید.

منشن کردن افراد در گروه iMessage در بخش مربوط به تنظیمات مکالمه یا Conversation Setting اسلایدر کنار گزینه Hide Alerts را غیر فعال کنید.

به این ترتیب همه نوتیفیکیشن‌ها به غیر از آن‌هایی که مربوط به منشن شدن شما در پیام‌ها هستند بی‌صدا و غیر فعال می‌شوند.

ارسال نظر