مهم‌ترین کلیدهای میانبر Face Time و نحوه استفاده از آن‌ها در Mac

رسانه کلیک - استفاده از کلیدهای میانبر در اپلیکیشن‌های مختلف، باعث می‌شود تا کاربران کنترل بیشتری روی اپلیکیشن برای انجام کارهای مختلف داشته باشند. یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی برای کاربران Mac اپلیکیشن FaceTime است که برای برقراری تماس‌های صوتی و ویدیویی به کار می‌رود. در این مطلب قصد داریم تا کلیدهای میانبر و کاربردی این اپلیکیشن را معرفی کنیم.

مهم‌ترین کلیدهای میانبر Face Time و نحوه استفاده از آن‌ها در Mac

کلیدهای کاربردی که در این مطلب معرفی می‌کنیم در همه نسخه‌های سیستم‌عامل iOS و لپ‌تاپ‌های Mac قابل اجرا و استفاده هستند. این کلیدهای کاربردی در صرفه‌جویی در زمان و انرژی به شما کمک می‌کنند. از طرفی با استفاده از آن‌ها می‌توانید راحت‌تر با FaceTime کار کنید.

کلیدهای میانبر کاربردی برای Face Time در Mac

+Cmd: باز کردن منوی Prefernce

Cmd+Ctrl+F: باز کردن پنجره در حالت پرتره، (استفاده مجدد از این 3 کلید به صورت هم‌زمان اندازه پنجره را به حالت قبلی آن بر می‌گرداند.)

Cmd+H: مخفی کردن پنجره Face Time

Cmd+Option+H: همه پنجره‌ها به جز پنجره Face Time را مخفی می‌کند.

Cmd+K: اپلیکیشن Face Time را خاموش کرده و ارتباط را قطع می‌کند.

Cmd+Q: از اپلیکیشن Face Time خارج می‌شود.

Cmd+M: کوچک کردن سایز پنجره Face Time

Cmd+W: بستن پنجره Face Time

متأسفانه امکان شخصی‌سازی و استفاده از کلیدهای میانبر Face Time وجود ندارد و از طرفی امکان حذف و یا غیرفعال کردن کلیدهای میانبر برای Face Time نیز وجود ندارد.

فهرست کلیدهای میانبر که در بالا به آن‌ها اشاره شد، شامل مهم‌ترین کلیدهای میانبر است. اگر تمایل دارید از فهرست کامل کلیدهای میانبر در Face Time اطلاع پیدا کنید از این آدرس استفاده کنید.

ارسال نظر