نحوه تغییر نام در حساب کاربری فیس بوک

رسانه کلیک - گاهی‌اوقات، بعد از گذشت مدت زمانی از نامی که برای حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی انتخاب می‌کنیم راضی نیستیم و تصمیم به تغییر آن‌ها می‌گیریم. خوشبختانه امکان تغییر نام در حساب کاربری فیس بوک و بسیاری از شبکه‌های اجتماعی در اختیار کاربران قرار داده شده است.

نحوه تغییر نام در حساب کاربری فیس بوک

برای تغییر نام کاربری در شبکه اجتماعی فیس بوک، ابتدا وارد حساب‌کاربری خود شده و روی گزینه Page Setting که در گوشه بالایی سمت چپ صفحه مربوط به حساب‌کاربری قرار دارد کلیک کنید.

تغییر نام در حساب کاربری فیس بوک از منوی باز شده در کنار صفحه روی گزینه Edit Page Info کلیک کنید.

تغییر نام در حساب کاربری فیس بوک در بخش General روی گزینه Name کلیک کنید و در جعبه متنی باز شده نام جدیدی را که به عنوان نام کاربری در نظر دارید تایپ کنید. روی گزینه Save Changes کلیک کنید تا نام جدید به جای نام قدیمی قرار گیرد.

تغییر نام در حساب کاربری فیس بوک پنجره جدیدی برای شما نمایش داده می‌شود که در آن باید روی دکمه Request Change کلیک کنید تا اعمال تغییرات را تائید کنید.

تغییر نام در حساب کاربری فیس بوک فیس بوک تغییرات اعمال شده از سوی شما را بررسی می‌کند و اگر نام انتخابی جدید مشکلی نداشته باشد آن را به عنوان نام کاربری شما در نظر می‌گیرد.

ارسال نظر