آموزش نصب پچ جدید FIFA 21 | نحوه دریافت آخرین آپدیت فیفا ۲۱

گیمرها برای تجربه بدون مشکل باید بازی‌ها را آپدیت کنند. به خصوص اگر اثری مثل فیفا باشد که نیاز به بروزرسانی دارد. با روش نصب پچ جدید FIFA 21 همراه کلیک باشید.

آموزش نصب پچ جدید FIFA 21 | نحوه دریافت آخرین آپدیت فیفا ۲۱

نصب پچ جدید FIFA 21

مجموعه بازی‌های فیفا برای اینکه تجربه پویا و بی‌نقصی را برای گیمرها فراهم کند، آپدیت‌ها و پچ‌های مختلفی برای این بازی منتشر می‌کند. این پچ‌ها حاوی بروزترین ترکیب‌ها، رتبه بازیکنان و تغییرات تیم‌های حاضر در بازی است.

نسخه پی‌سی فیفا ۲۱ نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما به دلیل اینکه برخی گیمرها خارج از لانچر EA Play این بازی را تجربه می‌کنند، نیاز است که کارهایی برای آپدیت بازی خود انجام دهند. شایان ذکر است، برای نصب آپدیت های جدید FIFA 21 باید سی‌دی کی اشتراکی فیفا 21 یا نسخه اورجینال CD Key این بازی را خریداری کرده باشید. بنابراین، نسخه کرکی فیفا ۲۱ قادر به نصب پچ را نیست.

آخرین آپدیت فیفا 21 نصب آپدیت فیفا ۲۱

گیمرهایی که از طریق لانچر رسمی الکترونیک آرتز یعنی EA Play بازی را خریده‌اند، نیازی به نصب آپدیت ندارند. چون این لانچر به صورت خودکار اقدام به دانلود و نصب پچ فیفا می‌کند. با این تفاسیر، در ادامه به آموزش نصب پچ جدید FIFA 21 در پی‌سی می‌پردازیم.

نصب آپدیت بازی برای سی دی کی فیفا 21

ابتدا آخرین پچ بازی FIFA 21 را دانلود کنید. سعی کنید از سایت‌های معتبر اقدام به دانلود پچ کنید. چون بعضی از سایت‌های غیرمعتبر، فایل‌هایی حاوی ویروس دارند که ممکن است کامپیوتر شما دچار مشکل شود.

پچ را از حالت فشرده خارج کنید. سپس آنتی ویروس سیستم کامپیوتر خود را غیرفعال کنید. بعضی مواقع پیش می‌آید که پی‌سی شما فایل آپدیت را به عنوان ویروس تشخیص می‌دهد. معمولا فایل‌های پچ بازی نیازی به Setup ندارند.

نصب پچ فیفا ۲۱ نصب پچ فیفا ۲۱

شما باید فولدر پچ را به محل نصب بازی کپی کنید. زمان کپی شدن فایل، پنجره‌ای نشان داده می‌شود که باید گزینه Replace the file in the destination را انتخاب کنید. هم‌اکنون نصب پچ جدید FIFA 21 انجام شده است. در واقع این فایل‌ها جایگزین فایل‌های قدیمی شده و بازی آپدیت می‌شود.

حالا بازی فیفا ۲۱ را در سیستم خود اجرا کنید. با ورود به بازی مشاهده خواهید کرد که بازی آپدیت شده و جدیدترین تغییرات تیم‌ها و بازیکنان در بازی اعمال شده است.

همچنین در کلیک بخوانید: ترفندهای فیفا 21 برای حرفه‌ای شدن

ارسال نظر