آموزش ورود به اکسپلور اینستاگرام

بخش اکسپلور اینستاگرام جایی است که پست‌های پربازدید پیج‌ها قابل مشاهده هستند. این بخش برای جذب فالوور کمک بسزایی به کاربران می‌کند. اما برای ورود به اکسپلور اینستاگرام چه کار کنیم؟

آموزش ورود به اکسپلور اینستاگرام

آموزش ورود به اکسپلور اینستاگرام

بخش Explore اینستاگرام صفحه‌ای است که پست‌های پربازدید پیج‌های مختلف را نمایش می‌دهد. این پست‌ها از سرتاسر جهان قابل مشاهده هستند. بر اساس الگوریتم اینستاگرام، اکسپلور اینستاگرام به بهتر دیده شدن پیج‌ها و محتوای پست‌ها به کاربران کمک بسزایی می‌کند.

یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های جذب فالوور، رفتن پست‌های پیج به اکسپلور است. در واقع تعداد قابل توجهی از کاربران، از این بخش وارد پیج‌های پربازدید می‌شوند و آنها را فالو می‌کنند. با این اوصاف، برای ورود به اکسپلور اینستاگرام باید نکات مهمی را رعایت کرد.

این نکات باعث می‌شود زیرساخت‌های اولیه پیج کاربر مستحکم بنا شود. سپس با برنامه‌ریزی درست و نظم در انتشار پست‌ها، محتوای پیج به بخش اکسپلور راه پیدا خواهند کرد.

ورود به اکسپلور اینستاگرام استراتژی برای تشخیص مخاطبین پیج

برای پیج خود استراتژی داشته باشید

تعیین استراتژی پیج در واقع شناسایی مخاطبین حوزه مورد نظر شما است. پس از تعیین بازار هدف خود برای ساخت پیج، بررسی کنید برای چه کسانی پست‌های خود را آماده می‌کنید. از خود این سوالات را بپرسید و برای یافتن جواب، تحقیقات مفصلی انجام دهید:

  • مخاطبین من چه کسانی هستند؟
  • مخاطبین من چه سنی دارند؟
  • هدف کاری آنها چیست؟
  • موضوعات مرتبط حوزه من چه چیزهایی است؟
  • علایق آنها به چه مواردی نزدیک است؟
  • بزرگان حوزه من چه کسانی هستند و در این حرفه چه کارهایی انجام داده‌اند؟

زمانی که توانستید به سوالات پاسخ دهید، آنها را به صورت یک فهرست آماده کنید. سپس موضوعات و نوع محتوای خود را بر اساس بازار هدف و استراتژی خود مشخص کنید.

تعامل با کاربران اینستاگرام با مخاطبین خود تعامل داشته باشید

پاسخگوی مخاطبین باشید

شما به عنوان ارائه‌دهنده اطلاعات حوزه مورد نظر خود، باید بدانید که مخاطبین شما چه دغدغه‌هایی دارند. در واقع باید صدای آنها باشید. بنابراین، به پیام‌های دایرکت‌ها و کامنت‌های ارسال شده جواب دهید. سعی کنید نیازمندی مخاطبین را در حوزه کاری خود برطرف کنید.

هر چقدر میزان پاسخگویی و نقدپذیری شما بالا باشد، شانس ورود به اکسپلور اینستاگرام زیاد می‌شود. گفتنی است، در بازه‌های زمانی تعیین شده‌ای، به فالوورهای جدید پیجتان خوش‌آمدگویی کنید. سعی کنید پست‌های مختلف گذشته خود را استوری کنید تا فالوورهای جدید بیشتر با کار شما آشنا شوند.

این کار برای فالوورهای قدیمی نیز کاربردی است. آنها با مرور پست‌های قبلی، به یاد می‌آورند که پیج شما روی چه موضوعاتی کار کرده است. تعامل با کاربران کلیدی‌ترین راهکار برای پیشرفت پیج شما است. پس به این موضوع اهمیت زیادی بدهید.

هشتگ های اینستاگرام استفاده هوشمندانه از هشتگ‌ها

از هشتگ‌ها هوشمندانه استفاده کنید

هشتگ‌ها یکی از شاخصه‌های اصلی شبکه‌های اجتماعی است. کاربران برای دسته‌بندی کردن پست‌ها و نشان دادن موضوع پست خود از هشتگ استفاده می‌کنند. زمانی که مخاطبین روی هشتگ کلیک می‌کنند با پست‌های مرتبط آن روبرو می‌شوند.

برای اینکه پست‌های خود را در اکسپلور ببینید، از هشتگ‌های مرتبط با موضوع پست خود استفاده کنید. همچنین، هشتگ‌های پر استفاده حوزه کاری را شناسایی کنید و از آنها در پست‌های خود استفاده کنید. سعی کنید حداکثر ۱۵ هشتگ در کپشن‌ها قرار دهید. استفاده بیش از حد به مرور پست‌های شما را به حاشیه خواهد برد.

هر چقدر روی کیفیت پست‌های خود کار کنید، کاربران اشتیاق بیشتری برای مطالب شما خواهند داشت. البته باید در طول فعالیت خود صبور باشید تا تلاش‌هایتان ثمربخش باشند.

نظر شما درباره راهکارهای رفتن به اکسپلور چیست؟ آیا راهکارهای دیگری را انجام داده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر