پاک کردن تاریخچه مرورگر کروم در سیستم‌ عامل اندروید

رسانه کلیک - در این مطلب روش پاک کردن تاریخچه مرورگر کروم در سیستم عامل اندروید را آموزش می‌دهیم تا بتوانید تاریخچه فعالیت های خود را از دسترس دیگران دور نگه دارید.

پاک کردن تاریخچه مرورگر کروم در سیستم‌ عامل اندروید

مرورگرهای وب که ما از آن‌ها استفاده می‌کنیم قادر به ردیابی و ثبت همه وب‌سایت‌ها و فعالیت‌هایی که ما روی این مرورگرها انجام می‌دهیم هستند. متأسفانه اطلاعات ثبت شده در مرورگرها که به تاریخچه مرورگر یا History معروف هستند، توسط افرادی که به دستگاه شما دسترسی دارند قابل ردیابی است.

اگر شما از کاربران مرورگر کروم در سیستم‌عامل اندروید هستید می‌توانید تاریخچه مرورگر را پاک کنید. تاریخچه یا History در مرورگر شامل اطلاعاتی مثل فهرست وب‌سایت‌هایی که توسط مرورگر مشاهده کرده‌اید و از این دست اطلاعات است. در این مطلب به شما یاد می‌دهیم که چگونه تاریخچه مرورگر را پاک کنید.

برای پاک کردن تاریخچه مرورگر ابتدا مرورگر کروم را روی سیستم‌عامل اندروید باز کنید.

تاریخچه مروگر روی منوی 3 نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

تاریخچه مروگر از منوی باز شده روی گزینه History کلیک کنید.

تاریخچه مروگر در صورتی که بخواهید اطلاعات خاصی را از History مرورگر حذف کنید باید روی آیکون Search که در بالای صفحه نمایش داده می‌شود کلیک کنید. عبارت مورد نظر خود را تایپ کنید . مورد پیدا شده را با استفاده از کلیک روی آیکون X حذف کنید.

کروم اگر بخواهید History مرورگر خود را به صورت یکجا حذف کنید روی گزینه Clear Browsing Data کلیک کنید.

کروم در برگه Basic می‌توانید تاریخچه مرورگر را از یک تاریخ مشخص به بعد پاک کنید. این مدت زمان را می‌توانید در قسمت Time Range مشخص کنید. فقط مطمئن شوید که گزینه Browsing History انتخاب شده است و سپس روی گزینه Clear Data کلیک کنید.

کروم در برگه advanced گزینه‌های زیادی وجود دارد که دسترسی به آن‌ها برای پاک کردنHistory مرورگر لازم است.

کروم پاک کردن History در مرورگر کروم در سیستم‌عامل اندروید به همین سادگی انجام می‌شود.

ارسال نظر